Onko teille käynyt näin?

auttakaa03poikaa

Oon 14/03 ja niiku varmaa kaikki tietää ni kaikki mun ikäset pojat käyttää tiukkoi addun verkkareit. Mä sain nyt vihdoin sellaset joululahjaks mut en voi käyttää niit ku kiihotun jostaa syyst aina kun laitan ne jalkaan!? Voitteko auttaa? En voi käyttää niit kotonakaa jos äiti tai iskä näkee et mulla seisoo. Äiti jo kysy et mikset käytä niitä ku niin kovast halusit ne. Mitä teen? Kertokaa jos teille on käyny näin ja mikä on auttanut siihen?

10

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tamperelainenpoika

Käytä vaa ni totut niihin

• boitsu03

Laita tosi tiukat alkkarit alle ni pitää seisokin kurissa :) en mäkään kotona haluis seisokkia näyttää, jossain muualla se ei kyl haittais, tytöt kyl mielellään kattelee ;)

• 04tyttö

Oot vitun oksettava

• Niin mikä on oksettavaa? Ei tossa oo kyllä mitään oksettavaa... jos nyt menisit vielä leikkimään barbien kanssa.

• P01KA kirjoitti:

Niin mikä on oksettavaa? Ei tossa oo kyllä mitään oksettavaa... jos nyt menisit vielä leikkimään barbien kanssa.

04tyttö tarkoitti luultavasti sitä, että on oksettava, jos joku nauttii seisokkinsa esittelystä muiden silmien alla ja olettaa, että kaikki tytöt automaattisesti tykkäisivät moista näkyä katsella.

Seisokki ja varsinkin sen tahallinen esittely on aika vahvasti seksuaalisesti latautunut juttu. Mielestäni sexual contentin kanssa pitäisi joutua tekemisiin vain silloin, kuin sitä itse tahtoo.

• Seisokin voi peittää paidan tai puseron helmalla nii että jättää helman housujen päälle löysästi roikkumaan. Kun helma roikkuu sopivan alhaalla ei seisokkia juurikaan huomaa

• Alasuoja

Pistä joko tiukat alushousut tai käytä alasuojaa myydään mm.urheiluliikkeissä.

• Vinkvink04

Sano että ne on niin hienot että hsluut käyttää niitä vaa julkisilla paikoilla ettei kulu

• Mararar

Ite oon muija ja oon ainaihan iha märkän ku käytän addui

• Addudmullaki

Itellä oli sama ongelma mut se helpottaa ku käyttää niitä. Laita vaikka vähän tiukemmat bokserit nii ei kukaan huomaa sitä helposti. Näyttää vaa että munan ääriviivat erottuu vähän ku tarkkaan kattoo ite peilistä mut ei kauempaa huomaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1073
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      515
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      36
      509
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      467
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe