pizzeriako tulossa

tössökkä

Onko Konnevedelle tulossa pizzeria? Sepä olisikin vallan hieno asia

20

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PitsaaSuomesta

      Jonkinlainen turkkilainen on tulossa... Monikulttuurillisuutta tulee näemmä lisää ja pakolaisiahan ollaan myös ottamassa...

      Sinäänsä Konnevesi on ongelmallinen toimintaympäristö koko ravintola-alalle, kun talvet on hiljaisia... Kesällä taas kysyntää, mutta on monta jakajaakin...

      Minulle riittää kyllä kotimaisin voimin tehdyt Mierontien tms. yrittäjien pizzat. En itse muuallakaan käy enää ulkomaalaisten omistamissa pizzapaikoissa, koska voin varsin hyvin maksaa vähän enemmän siitä että saan suomalaista palvelua ja laatua! Mielelläni käyn ihan Absillakin kun siellähän tulee ne verot maksettua pizzasta toisin kun näissä kaikenmaailman turkkilaisten yms. paikoissa.

      Tietysti sanotte että olen rasisti, mutta oikeus on jokaisella asiakkaalla valita käyttämänsä palvelu!

    • rikollisjoukkoja

      Mitään oleskelulupa avioliittoja gigolojen kanssa . Kuljettavat rahat kotimaihinsa huumeisiin . Pistävät naisia antamaan rahansa heille skimmaavat kortteja . Tehkää itse ruokanne mitään hevisenlihaakameleita lampaan aivoja dönerit. Järkee päässä. Eläinuhrit munien silpomista KUN JEESUS SOVITTI SYNTIMME KERRALLA. PITÄKÄÄ PUOLENNE JA KIINNI RAHOISTA. Ryöstöretkeilyä kuulkaa huumekauppaa rahanpesua . Annatte niille puhdasta rahaa saavat kierrätettyä huumerahansa. Pahat henget riivaa niitä. Se kadotuskin on tuolla arabiassa. Tässä on kysymys hyväksikäyttö valkoisia kristittyjä kohtaan vihaavat niin. Varastavat kuulkaa vaatteitakin ja kenkiä kuljettavat kotimaihinsa . Jopa autoja varastettuja. Takkeja vievät farkkuja jopa bensaa. Nyt pitää suojella jo lapsetkin. Mökeille pulteilla kiinni kaikki. Ihan varastavat kahvikuppeja juomalaseja . Työkaverilta otti rahat farkut stereot . Löi silmän mustaksi oli oleskeluluvan takia nainut eripaikkakunnalta naisen. Asuu toisen luona. Kristittyjen vainot kuulkaa.

      • tuennostaja

        Minun naapurilta varastivat henkselit ja välihousut jalasta.


    • Hehkuttaja

      Pitsa on aika ravinneköyhää ihmisravintoa. Sen huomaa selvästi pitsansyöjistä.

    • Ihansuomalaistakiitos

      Tilattiin pizza jokin aika sitten kaupungissa turkkilaisilta leipureilta. Istuttiin ja syötiin salaatit pöydässä, mutta pizzaa ei vaan kuulunut. Kaveri joutui lähtemään syömättä työkiireittensä vuoksi. Itse kävin kysäisemässä että tuleeko sitä vai ei. Kolme miestä tiskin takana eikä muita asiakkaita. Olivat ihmeissään kun sanoin että kyllä jo maksettiinkin. Taas kului aikaa, piti kysyä uudelleen. Sitten yksi miehistä tuli ulkoa takaovesta tiskin taakse tupakansavun säestämänä. Eikä pessyt käsiään! Tarttui taikinapalloon ja alkoi sitä levitellä. Oli siinä hyvä seurata hygieniapuolta reilun tunnin aikana. Miehiä tupa täynnä yskimässä leipurin pöydälle ja raapimista etumuksiaan. Välillä vessaan, ulos tupakalle jne.
      Kun viimein pizzat sain, otin mukaani ja sanoin, että kiitos vain, oli viimeinen kerta kun täällä syömme. Pyytelivät kuorossa anteeksi ja hyvitykseksi sain sen kaikkein pienimmän muovisen limsapullon! En ole sinne enää mennyt, enkä muihinkaan saman kulttuurin paikkoihin. Viimeisetkin harvat asiakkaat kaikkoavat sitä myöten.

      Kuvottaa ihan niiden touhut. Tuollainen epäsiisteys leimaa ihmisen mielessä kaikki samannäköiset leipurit negatiivisesti, vaikka onhan heissäkin varmasti siistejä ihmisiä. Ja toisaalta eivät kaikki suomalaisetkaan niin puhtoisia ole, mutta sellainen vaan ihminen on.

      • Kahdetsäännöt

        Niinpä, hygienia-asiat ovat näissä paikoissa täysin retuperällä,koska terveystarkastajat eivät uskalla rasismi syytösten pelossa puuttua niihin.
        Tämän takia äänestän lompakollani ja käyn vain kotoperäisissä paikoissa.
        Niitä kun valvotaan todella tarkkaan,joka asia on oltava viimeistä pilkkua myöten kunnossa.


      • grillilautanen

        Onhan näistä uutisia sillointällöin, yleensä juuri puutteellisesta hygieniasta ja veronkierrosta.
        Itsekkin mielelläni kävisin kotimaisissa vastaavissa, mutta kun niitä ei paljon ole ainakaan talviaikaan. Suomalaisia työntekijöitä näkee enimmäkseen vain suurten pikaruokaketjujen kuten Kotizza, Rosso, Hesburger, MacDonalds tai muissa vastaavissa. Tietysti onhan nuo suuret ruokaketjut paljon varmempia ja turvallisempia työpaikkoja, kuin joku yksittäinen pikku grilli tai pizzeria. Tavallisista nakkikioskeista ei kantasuomalaisia enää juuri löydy.
        Pitää varmaan hankkia pöytägrilli että saisi tehtyä itse grilliruokaa.


      • Hehkuttaja

        Kyllä pullukoille aina einespaikka löytyy ja evästä rasvaista matkalla infarktipöydälle mutta vanha kunnon nakkikioskihenki puuttuu täysin!


    • rautalampilainen

      Kyllä naurattaa Konnevetisten puheet hygeniasta.....olen nähnyt kun paikalliset kaverit kaivoivat toistensa nenää ja soivät toistensa räkää mierontiessä....viereisessä pöydässä olleet saksalaiset tulivat meidän kanssa ulos ja oksensivat .........täläistä voi vain tapahtua konnevedellä

      • pizzaahimoitseva

        Ei tuosta nyt olisi tarvinnut sinunkaan suuttua. Muutamasta negatiivisestä uutisesta on helppo leimata kaikki alan yrittäjät. Ehkä se onkin taas yksi tekosyy, jota ei mainittaisi jos pitseriat olisi kantasuomalaisten?
        Mistähän joku on kuullut että olisi pitseria tulossa?
        Saisihan tuo tulla, niin ei tarvitsisi aina Äänekoskella tai Rautalammilla käydä, jos kunnon kebabia haluaa.

        Ja "hehkuttaja" älä edes vaivaudu kommentoimaan, koska sinun mielipide pitsasta on tässä ja jokaisessa vastaavassa keskustelussa tullut harvinaisen selväksi.


      • Hehkuttaja

        Jep jep,haluan vain korostaa että vastentahtoisuuteni pitsahössötystä kohtaan on puhtaasti kulinaarinen eikä kulttuuripohjainen. :)


      • suolahtelaine

        Hehkuttaja on oppinut kulinaristiksi asustellessaa pitkiä aikoja suolahessa. Käy aina pitzalla konginkankaalla


    • öinen

      Nyt siellä vanhassa kirppari tilassa remonttia tehdään , pizzeria tulee Konnevedelle

      • paikallinenasukas

        Kukkakaupan vieressäkö? Minä luulin että se tulee siihen rautian urheilupuolen tilaan.


    • Samarautalammilla

      Kuka sinne Mierontiehen on mennyt niitä nenänkaivajia katsomaan? Eihän fiksut ihmiset edes mene mihinkään räkälään, joten kannatti Rautalammilta tulla.
      Täällä kirjoittaakin aivan tavalliset kansalaiset, eivätkä ne jotka kuppiloissa juovuksissa toilailevat.

    • Säälittävää

      Rautalampilaisen kirjoitus vahvistaa entisestään sitä, että Mierontie on RÄKÄLÄ sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei sitä mainetta korjaa edes keskisormimiehen puupaneelit!

    • Lohiongija

      Lehdissä meihkattiin miten uusi ja iudistunut Mierontie nyt vetää porukkaa..
      Sama läävä se on vaikka ois mitenkä sirkkelöityä laudanpätkiä seinässä.
      Onkohan tää tyhjäntoimittaja wesku pitänyt konsertteja siikapirtillä? Ilmatteeks kun saa kunnan tilat vuokralle nii siinä köyhäkin pärjää...
      Jo herran ulkoinen habitus ja sätkän vetäminen kukkulan liepeillä sas lähinnä naurua kylällä aikaiseksi...ei mitään muuta..

    • suolahtelaine

      veteläisten kansallisruoka on jauheliha pitsa

    • Hehkuttaja

      Pitseria ei Konnevedellä pärjää jollei sillä ole kunnollista salaattitarjontaa.

      • suolahtelaine

        Hehkuttaja on oppinut suolahessa kaniksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe