Meidän just 16 vuotiaalla tytöllä oli 45 vuotias poikaystävä !!!!!!!! sii hänen mielestään!!!!! minun mielestäni vanha irstas äijä!!!!!!!!!....... Täällä meillä yökylässä aamulla kun tulin töistä siiinä ne hörppi kahveeta aamutakit päällä . MItä nyt pitäis tehdä ilmoitaako poliisille???
PITÄISKÖ HUOLESTUA
9
334
Vastaukset
- sananvapausta
ylläpitoooooo
- yepyepyep
Kyllä ,sun ois hyvä keskustella tyttäresi kans asioista vakavasti..
- mielelläni
saisinko tyttäreni puhelinnumeron; jonka Raision kaupungin "viranomaiset" ovat perusteettomasti salanneet vieraannuttaessaan lapset "viranomais-" menettelyssä
- olisitkysyny
että toiko on se mun uusi mies?
- mielelläni
saisinko tyttäreni- ja poikani puhelinnumeron; jonka Raision kaupungin "viranomaiset" ovat perusteettomasti salanneet vieraannuttaessaan lapset "viranomais-" menettelyssä
- MirandaUusi
No ei voi itseasiassa mitään.
- MirandaUusi
Siis wwwhaaaaaat!!!!! Siis mä luin sen nyt, tarkemmin ja mä oon vast 13wee mutta,sanon vaan sen et älä anna sen noin vanhan kanssa olla. Siis toi, kuulosti ekana joltai pilalta, mut sit mä tuli ajatelleeksi että kuka nyt tollasesta, nyt keksisi pilan. Että sori. Ei oo tai siis ollu tarkoitus loukata. Mutta myös se et vaikka, sitten kaveeraisi tämän kanssa samassa sängyssä ei saa nukkuu, et toisen täytyy sitten nukkua vaikka lattialla. Niin mää ainakin tekisin selväksi molemmille, mutta jos ajatellaan vielä enemmän niin kyllä se silti on toi, suuri ikäero joka periaatteessa,mun mielestä haittaa suhdetta. Mulla ei tässä nyt ollu mitää muuta.
Moi! - Djwksnwlsksn
Joo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897