en oikein ole perillä näistä mut on tullut eteen vaan jotenkin outoa käyttäytymistä, ja varsin ihan aiheellistakin en tiedä, luulisin. Hakkaan aina silloin tälloin cs ssää ulkomaisilla servuilla, usein russia. JA joskus vaan alkaa tapahtuu outoa esim. yhtäkkiä servulle ilmestyy pelaaja nicillä esim. bbalalal.com, sivuilla joilla juuri vierailin netissä. Ei voi olla sattumaa.
Tai tossa tänää just Niin samaan aikaan kaksi pelaajaa joilla yhden tuntemani henkilön etunimi ja sukunimi fb:ssä siis henkilö jonka sivuilla olen käynyt varsin kahdesti, ei kaveri. Luokkaa BOB Dilderton vaikka :D, kaksi tyyppii ilmesty BOB ja dilderton ??? mitä wooot ei voi olla, ja oon melko varma että mun win käyttätunnus vilahti jossain vaiheessa siellä, yksi kirjain vaan puuttui ja oli varmasti vaan kielimuuri, en ymmärrä venäjää. Mut hmm...todella outoo.
Ei tää voi olla vaan sattumaa, varsin latasin jonkun RATin tai jonkun vakoiluohjelman servulta, toistaseks ei oo mitää tapahtunu windowsissa mut tos pelin sisällä ihan ku joku kyyläää mitä teen Winukassa samaan aikaan. ONks teillä tapahtunu vastaavaa, mitä mieltä ootte. Grrr...tuntuu tyhmältä.
HAcked RAt
Latiikinen
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123