Miten ihmisoikeustuomio istuimeen voi valittaa, kun perusoikeus rikoksia ei saa edes Suomen tuomioistuimeen korruption takia? Pitääkö valitus käydä Suomen oikeudessa?
Vastaukset 2
- valitustaeeiiteehen
Kansallinen prosessitie pitää käydä ensin loppuun. Muutoin valitusta ei edes kirjata vireille. EIT:ssä ollaan hyvin tarkkoja siitä, että muodollisuudet täyttyvät. Ja tiedäthän, että EIThen voi valittaa siitä, että kansallinen viranomainen on rikkonut Euroopan ihmisoikeussopimusta.
http://echr.coe.int/Pages/home.aspx?p=applicants/fin&c=
"Mikäli päätätte tehdä valituksen tuomioistuimelle, Teidän tulee huolehtia siitä, että valitus täyttää sääntö 47:ssä mainitut tietojen ja asiakirjojen toimittamista koskevat vaatimukset.
Ellette toimita säännön 47 1 ja 2 kohdan mukaisia tietoja ja asiakirjoja, valituksenne voidaan jättää käsittelemättä. Siitä johtuen on ehdottoman tärkeää, että valituslomakkeen kaikki sarakkeet on täytetty.
Sääntö 47 Oikeusprosessin käynnistäminen (englanninkielinen versio)
Tuomioistuin voi alkaa käsitellä vain asioita, joiden osalta täydellinen asiakirja-aineisto on toimitettu. Tämä ei vielä tarkoita sitä, että asia päätettäisiin ottaa tutkittavaksi. " - kaikki-maksaa
Edellinen sanoi oikein. .Valitukset pitää olla loppuun käyty kaikissa asteissa suomessa ensin. Pitää muistaa, että nykyisin valitukset maksaa aina ennen, kuin otetaan edes käsittelyyn suomessa. Niin hovi,korkein ja hallintooikeuteen valitus maksaa. Vain muutamassa tapauksessa ei maksa jos on syytettynä esim niin silloin saa ilmaiseksi valituksen eteen päin. Jos yksityinen asia niin aina maksaa sekin muuten maksaa jos valittaa hallintooikeuteen evätystä toimeentulotuesta. Maksun saa takaiisn tietenkin jos voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546