VOISITKO KILTTI HILJA KERTOA MILTÄ TÄMÄ SUHDE NÄYTTÄÄ JA KUNKA TÄSSÄ TULEE KÄYMÄÄN
IHMIS SUHDE
7
253
Vastaukset
- Hilja1
Ihmissuhde oli kysymyksesi.
Korteiksesi nousivat: Maljojen Prinssi, Miekkojen 3 ja Miekkojen 4.
Miekkojen Prinssi on voimakkaiden tunteiden mies, hän kokee voimakkaasti elämän ilot ja surut. Tunteissaan hän on jahkailija, eli ei osaa päättää mitä haluaa. Siksi hän etsii usein helppoa tietä ulos suhteistaan.
Miekkojen 3 kuvastaa surua, joka liittyy läheisiin, mielesi on alamaissa koska asiat eivät etene haluamallasi tavalla. Pelkosi lisäävät yksisuuntaista ajattelua, näet asiasi synkässä valossa ja siksi et kykene näkemään kokonaisuutta, joka suhteeseesi liittyy. Mieti onko pelkosi saanut sinut käyttäytymään takertuvasti ja syyttävästi.
Miekkojen 4 kortti antaa ohjeen, jota toivoisin sinun noudattavan. Anna suhteellesi mahdollisuus ja rauhoitu ja hellitä ajatuksin, sanoin ja teoin. Nyt ei kannattaisi painostaa tätä toista osapuolta, vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan.- DESILVALAL
kiitos hilja
- DESILVALAL
minua ihmetyttää tämä mies että onko hänen rakkautensa aitoa minua kohtaan
- DESILVALAL
tilanteeni on hengisesti raskasta ja kokoajan on mieli maassa koska tämä mies on jotenkin välin pitämätön minua kohtaan rakastan tätä miestä koko sydämmestäni enemmän kuin mitään muuta
- Hilja1
Tästä miehen kortista kuvastui minulle päättämättömyys ja halu olla rauhassa. Kuin hän kokisi tulleensa ahdistelluksi nurkkaan. Sinä voit käytökselläsi haluta tehdä hyvää, mutta hän voi kokea sen toisin. Siksi vaikka kortin neuvo onkin ankara, yritä noudattaa sitä ja anna hänen olla omissa oloissaan ja ole sinä myös. Hänkään ei halua loukata sinua. Voisitko ajatella, että suurinta rakkautta tällä hetkellä on antaa suhteen levätä. Toivon, että tämä ajatus helpottaisi myös sinun oloasi.
- DESILVALAL
kiitos hilja välillä vain tuntuu että olis parempi unohtaa tämä ihminen ja jatkaa matkaa eteen päin mutta en kykene unohtamaan häntä
- DESILVALAL
osaatko yhtään sanoa kauanko tilanne pysyy tälläisena ja voiko minulla olla yksin näin vahva tunne tähän mieheen todella vaikeaa ajatella unohtaa häntä vaikka onkin minnua loukannut monta kertaa teoilla ja sanoilla useasti tuntuu että hukkanko loppu elämäni häneen jos ei tämä mies minusta oikeasti välitä tuntuu todella pahalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984