Uimahallissa

Annatar

Olen parikymppinen punapää, ja joulun välipäivinä tylsyyksissäni lähtenyt käymään läheisessä uimahallissa.

Olen uinut muutaman kierroksen uimahallissa ja siirryn porealtaaseen, sillä sitä vartenhan uimahallille tulin. Asettaudun altaan pohjasta tulevan suihkun päälle ja siirrän vaivihkaa uimapukuani hieman sivuun, jotta vedenpaine pääsee suoraan klitorikselleni. Liikun hitaasti poretta vastaan ja annan sen hieroa minua. Vien toisen käden klitalleni ja hieron sitä hitaasti suihkun lisätessä nautintoani. Altaassa ei ole muita, joten olen sulkenut silmäni ja olen ehkä hieman varomattomampi kuin yleensä. Olen juuri laukeamassa, kun avaan silmäni ja huomaan, kuinka uimavalvoja tuijottaa minua tuoliltaan. Oliko se ollut siinä koko ajan? Minua hävettää, lopetan mitä olen tekemässä, ja nousen nopeasti altaasta kohti saunaa.

Liiankin nopeasti, sillä uimapukuni ei pysy liikkeideni perässä ja rintani hyppäävät kaula-aukosta ulos noustessani nopeasti altaasta. Uimavalvoja, jonka sukupuolesta en edes ole varma, katsoo menoani huvittuneena, ja vannon mielessäni etten kehtaa tulla kyllä tähän uimahalliin (tai tässä uimahallissa) enää koskaan.

Menen kylmään suihkuun ja rojahdan saunan lauteille miettimään äskeistä tapahtumista. Kuinka saatoin olla niin typerä, etten seurannut mitä ympärilläni tapahtui? Olikohan se tyyppi katsellut koko ajan? Uimavalvoja oli sellainen itä-saksalaisen kuulantyöntäjän näköinen, lyhythiuksinen, lihaksikas ja vähän vatsaa kerryttänyt nelissäkymmenissä oleva tyyppi, ettei siitä saattanut olla varma, oliko se nainen vai mies, eikä sen urheilupaidasta ja shortseistakaan voi tehdä mitään päätelmiä. Ja vaikka tykkäsin toki itse seksistä sekä miesten, niin miehissä arvostin maskuliinisia piirteitä ja naisissa femiinejä eikä tuo tyyppi kyllä täyttänyt kumpiakaan kriteereitä. Ja olisinpa pitänyt edes silmät kiinni sen puoli minuuttia pidempään, että olisin ehtinyt laueta, niin ei nyt olisi niin ärsyyntynyt olo.

Ajatukseni keskeytyy, kun uimavalvoja kävelee suihkun puolelle. Okei, nainen siis, mutta oliko sen pakko juuri nyt tulla tarkastamaan näitä tiloja, kun minua jo valmiiksi hävettää. Tämä amatsoni kävelee kuitenkin suoraan saunaan, ja kävelee suoraan minua kohti. Istun ylimmällä lauteella ja olen vetänyt jalkani koukussa syliini. Väkivaltaisin ottein nainen vetää jalkani alas toiselle lauteelle, levittää niitä, ja ennenkuin ehdin vastustella, työntää kielensä klitorikselleni.

En ole aivan varma, mitä tapahtuu, ja yritän ynistä vastaan, mutta vartaloni nauttii jokaisesta lipaisusta, jota tuo tantta sille suo. laukean nopeasti naisen suuta vasten. Kaikesta nautinnostani huolimatta, mielessäni pyörii lähinnä häpeä. Toivottavasti kukaan muu ei tule nyt pukuhuoneelle.

Nainen istuu viereeni lauteelle ja riisuu shortsinsa paljastaen karvaisen alapäänsä. "noniin, pikkunarttu, etköhän sä tiedä mitä sulta nyt odotetaan, nainen sanoo matalalla äänellään, ja ohjaa minut hiuksista lauteelle eteensä. Alan paniikissa nuolla häntä. Olen ennenkin nuollut naisia, lukuisia kertoja, mutta en kyllä koskaan sheivaamatonta. Karvat maistuvat hieltä suussani, mutta pyrin mahdollisimman nopeasti nuolemaan naisen huippuunsa, jotta pääsisin tästä oudosta tilanteesta pois. Nainen ohjaa liikkeitäni käsillään, ja näykin ja imen hänen klitoristaan kuin henkeni edessä. Nainen laukeaakin lopulta vähäeleisesti.

Olen jo nousemassa, kiitän, koska tuntuu että niin kuuluu tehdä, ja lähdössä äkkiä pois, kun nainen ottaa minua vyötäröltä kiinni, ja kääntää ympäri ja suutelee suoraan huulille. Ämmä maistuu paitsi nesteiltäni, myös mentoltupakalta ja eiliseltä viinalta. Kaikelta mahdollisimman vastenmieliseltä. Ja tuota minä juuri panin. Nainen ei ole päästämässä minua vielä lähtemään, vaan pakottaa minut polvilleni toiselle lauteelle niin, että rintani ovat ylimmällä lauteella, samoin käteni. Hän käy taakseni seisomaan, ja alkaa hyväillä persettäni, lanteitani, hän lyö minua muutaman kerran pepulleni, ja huomaan että vartaloni reagoi taas järjen vastaisaisesti, ja vitustani alkaa valua nesteitä. Nainen painaa itsensä selkääni vasten, puristelee hieman rintojani, ja siirtää kätensä alas. Laittaen muutaman sormen sisälleni, ja muutamalla yhä klitoristani hieroen, hän alkaa uudelleen nostaa minua kohti huippua. Huohotan ja voihkin, ja toivon ettei kukaan kuule.

Nainen on takanani, joten kuvittelen mielessäni panijani joksikin enemmän omien mieltymysteni mukaiseksi. Juuri kun olen laukeamassa, ottaa nainen sormet pois vitustani ja siirtää ne perseeseeni. Se sattuu, mutta kipu vain lisää nautintoani. Laukean naisen sylissä tämän suudellessa niskaani, ja jään lauteille huohottamaan. Nainen toteaa taukonsa olevan loppu, kiittää taukojumpasta, vetää housunsa takaisin jalkaansa, ja palaa töihinsä minun jäädessäni lauteelle huohottamaan. Vielä viimeisinä sanoinaan nainen sanoo nimeksen Anu, ja että hänelle voi varata täältä myös hieronta-ajan.

Vaikka olenkin nyt täysin tyydytetty, en usko palaavani tähän uimahalliin enää koskaan.

1

6380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koi

      Muistan sen kerran, kun menin Oulun Raxilaan uimaan. No eihän siellä voinut uida, kun joku ketale oli tehnyt pökäleet altaaseen. No ei tässä kaikki. Seurasin tilannetta hieman etäämmältä. Keski-ikäinen karvanen äijä meni altaalle, ja parahiksi näin kun hän pullautti housuistansa pökäleen altaaseen.
      Tästä tuohtuneena lähdinkin kertomaan uimavalvojalle asiasta. Äijä jääi rysänpäältä kiinni. Poliisit tulkivat kuulustelemaan ukkoa. Miksi teit noin. Sotket julkisia paikkoja. Sinuntakia pitää sulkea uimahalli pariksi päiväksi.
      Ukko kattoo poliiseita ja sanoo. Muija ei anna pillua, pakko jossakin on käydä tarpeet tyydyttää. No sakot tuli ja äijä putkaan.
      Ennen poliisien poistumista pahantekijän kanssa, olin iskenyty silmäni komeaaqn nuoreen poliisimieheen. En tiedä oliko se luonnotonta vai ei, mutta tunsin kiihotusta pillussani.
      Nuori poliisi tuli luokseni, ja kysyi. Näitkö mitä tapahtui?
      Joo, näin kyllä. Ukko tuli tuolta, viittoilin pesuhuoneen suuntaan, ja meni altaalle ja väänsi pökäleen altaaseen.
      Poliisi kirjasi tiedot muistivihkoonsa. Kiitos tiedosta, mikäs muuten neidin nimi mahtaa olla. Ja muutkin tiedot.
      No kerroin nimeni., Niina. 22-vuotias tarjoilija, ja opiskelen.
      Poliisin nimilapussa luki "Rinne" Kysyin poliisilta, onko toi sun nimesi tuossa, ja osoitin uniformun utumuksessa olevaa nimeä.
      Joo, olen Jouni Rinne, nuorempi konstaapeli.
      No voisitko antaa vielä henkilötietosi, kun tämä juttu menee syyttäjälle, ja todistajan tiedot tarvitaan.
      Juu, sanoin. Odotatko aulassa, käyn vaihtaa vaatteet päälle.
      Poliisi oli aulassa odottamassa. Näytin hänelle henkilökorttini. Ja annoin puhelinniumeroni, "Kaiken varalta" Jos tulisi kysyttävää.
      Poliisit poistuivat ukko maijan takahotlarissa, kohden oulun pääpoliisiasemaa, ja putkaa. Minä lähdin hiljalleen kävelemään kotiin. Miettien komean poliisin silmiä. Ja lihaksikkaita käsivarsia.
      Kotona riisuin vaatteet, ja kävin kängylle alasti makaamaan. Kaivoin laatikosta surisevan apuvälineeni, ja aloin tyydyttää itseäni, ajatellen komeaa poliisia.
      Olin aivan orgasmin hekumoissa ajatuksissani nain poliisia, ja samassa sain orgasmin. Pilluni supisteli ja eritti limaa, onneksi en vielä ollut ehtinyt vaihtaa lakanoita.
      Puhelimeni soi. Kello oli jo paljon. Masturboidessani aikaa kului.
      "Rinne täällä" Kuului toisesta päästä. Onko Niina siellä. Vastasin että olen. Sun tarvitsis tulla antamaan lausunto tapahtumista poliisilaitokselle. Nytkö? Kello on jo aika paljon.
      Niin onhan se, mutta työt ei odota. Okei sanoin, ja aloin hiljalleen pukeutua, puseroon ja farkkuihin.
      Poliisiaseman ovella rinne odottelikin jo. Mennään tänne neuvotteluhuoneeseen, on vähän raittiimpi ilma, eikä kukaan häiritse.
      Suostuin. No sen arvaa mihin se johti, Panoihin. Fantasiani toteutuivat nain poliisia oikein kunnolla, kiimapilluni sai kullia sisäänsä. Altaaseen pökälehtijä jäi toiseksi...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe