kirjota otsikko, en ota osaa

rauhallistaillanjatkoa

Herra on minun paimeneni,
ei minulta mitään puutu.
2 Hän vie minut vihreille niityille,
hän johtaa minut vetten ääreen,
siellä saan levätä.
3 Hän virvoittaa minun sieluni,
hän ohjaa minua oikeaa tietä
nimensä kunnian tähden.
4 Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.
5 Sinä katat minulle pöydän
vihollisteni silmien eteen.
Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
ja minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

asiayhteyteen liittymätön videolinkki, ole rauhassa.
https://www.youtube.com/watch?v=4HUo7iopZ8g

13

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Amen....♥

    • siun

      Siunausta elämääsi, olkoon Herran armo ja johadatus runsaana elämässäsi,

    • KirjoitanNyt

      Olet pelottava.

      • enolepelottavasi

      • KirjoitanNyt
        enolepelottavasi kirjoitti:

        ole rauhassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=ohifRu6RoS0

        No oletpas. Kirjoitat kaikenlaista pelottavaa ja rumiakin. Haukut yms. Kuulostat väkivaltaiselta naisten paloittelijalta, vähintäänkin.
        Kamalia juttuja sinulla.
        Oletko joku saatananpalvoja tai mikä on suuntautumisesi?


      • totaalinenkokemus

        en ole mikään naisen paloittelijasi. olen kaikkea muuta, mitä sun näytämölläsi, senkin kipuilevan pildes kanssa tulet miestelemään tänne. ei sulla ole mitään todellisia ongelmia, sua vain ei päästetä meikäläistä tuon lähemmäksi, mut mitäs kana tuotakaan pystyy hoksaamaan.
        olen ongelmasi, ei vain nouse, kjiähkjiäh
        https://www.youtube.com/watch?v=tDixEB2ku5g

        t.käkätä päiväs pelle, en enää lähde sulle, en mene, KÄKÄ

        ole rauhassa.


      • KirjoitanNyt
        totaalinenkokemus kirjoitti:

        en ole mikään naisen paloittelijasi. olen kaikkea muuta, mitä sun näytämölläsi, senkin kipuilevan pildes kanssa tulet miestelemään tänne. ei sulla ole mitään todellisia ongelmia, sua vain ei päästetä meikäläistä tuon lähemmäksi, mut mitäs kana tuotakaan pystyy hoksaamaan.
        olen ongelmasi, ei vain nouse, kjiähkjiäh
        https://www.youtube.com/watch?v=tDixEB2ku5g

        t.käkätä päiväs pelle, en enää lähde sulle, en mene, KÄKÄ

        ole rauhassa.

        En ymmärtänyt. Ei ole tarvetta mielistellä ketään. Ei ole tarkoituskaan tämän lähemmäksi päästä palstalaisia.
        Olet nyt vielä pelottavampi, kun vastasit. Poistun nopeasti tästä.


      • rauhallistaillanjatkoa

        mielistelyä vain, poistu keskenäs pelle.


      • KirjoitanNyt
        rauhallistaillanjatkoa kirjoitti:

        mielistelyä vain, poistu keskenäs pelle.

        Hah hah hah ha hah.. Ärsytät!! En mielistele. Sinä ärsytät. Olet pelottava, aloitatko paloittelemiseni nyt?
        Jos näet mielistelynä sellaisenkin joillekkin ihmiselle tyypillisen käytöksen. Itse olet Pelle Hermanni, klovni joka pelottelee naisia, ei kun palottelee.


    • dosetissaliikaa

      Kannattaa ottaa lääkkeet ajallaan.

      • nivarmha

        kokeile tulla tänne lääkkeinesi, en suosittele.
        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.


    • Hmm...tsygodeeli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe