Hei, millainen paikka on salina tämä 1st gym? Hyvät ja huonot puolet.
1st gym kokemuksia
9
717
Vastaukset
- Tuttusali
Ihan ok, laitteet ei nyt viimeisintä huutoa, osa itse tehtyjä. Mutta asian ajaa oikein hyvin. Kannattaa tutustua.
- Tervalainen
Minä tykkään. Rento ja kiva meininki, porukkaa laidasta laitaan.
- Bodikontrol
Kuohuukohan kuinka kovaa noi parisuhdejutut?
- faakuuu
Onko suihku/sauna? Halpa se ainakin on verrattuna fit saliin.
- Extervalainen
Sä ketä kyselit jostain parisuhde jutuista niin oo ihan hiljaa vaan, ne ei varmaan muille kuulu!! Tai ainakin itse käyn siellä ja ulkokentällä treenaamassa enkä urkkimassa toisten asioita!!! Vituttaa nää perus tervakoskelaiset ketä luulee tietävänsä muiden asioita paremmin!!! Salin omistaja on ainakin valmis jelppimään ja opastamaan aina kun käy kysymässä. No, ne arvostelijat viihtyykin parhaiten jokki baarissa..... baarissa ei siis mitään vikaa, asiakkaat suurelta osin täyskusipäitä joilla ei muuta elämää ole kuin tehdas ja jokki. Koittakaa välillä mennä niin kauas että piippu lakkaa näkymästä. Uskallatteko??
- Tiedän
Rahanpesua ollut aina!
- Riihimäkeläinen
Oletko kateellinen kun joku jaksaa yrittää ja tienaa elantonsa sillä?? Toi extervalainen oli kyllä oikeassa, kusipäisiä olette.
- jorma5555
Aika kovaa settiä extervalaiselta.....tais osua ja uppoa todella kovaa ja korkealta....
- Anonyymi
Pitää paikkansa, noi perus tervalaiset seilaa sen baarin ja tehtaan väliä. Toi paikkahan on kuuluisa sisäsiitoisuudestaan. Piippu lakkaa näkymästä niin tervakoskelainen eksyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959