Olen 17v ja minulla on ollut nyt ylhäällä noin 6kk kiinteät raudat ja vielä pitäisi laittaa alas raudat että saataisiin alaleukaa eteenpäin. Minulla ei ole mitään purentaongelmia. Raudat laitettiin kauneus syistä ja haluaisin ne jo pois. Ylärivi on jo täysin suora ja se oli se mitä sinne lähdettiinkin korjaamaan! Kysymys kuuluu siis näin, että jos minä vaadin ne nyt pois niin pysyykö rivi enää suorassa vai palautuuko vinous taas ajan kanssa???
Hammasraudat
4
283
Vastaukset
- hammasraudat
Sitä mäkin. Mulla ollut raudat nyt vasta 3kk ja ylähampaat ihan suorassa, ja oon nyt ajatellut et miks niitä ei oteta pois.
- aikakonkari
tuodta pysymisestä se johtuu. toinen vaihtoehto on erilaiset yöraudat mutta ne tuskin mukavia ovat. ehkä sulta on voinut mennä ohi jos on danottukin ettå ois joku purentavirhe
- Anonyymi
Mulla on ollu raudat ylhäällä pian vuoden ja sen verran minä ehkä tiiän että hampaiden ei pitäs vääntyy enää sen jälkeen ku ne raudat on otettu pois. Jos on kauneushoitola miten usko että ne siitä vääntyy taimuutenkaa . Jos ne vääntyis niin ei ne hammaslääkärit ottas niitä rautoja ollenkaan pois.
- Anonyymi
sama:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008