Sirkuksessa pelle naurattaa yleisöä pelletamineet yllänsä ja huvittava naamari taikka maskeeraus naamallansa.
Mitenkö tämä liittyy metsästykseen? Noh, minäpä kerron, olkaatten hyvät:
Heh heh.....kerron sittenkin vasta huomenna. Nyt jo alkoi väsyttään ja aamulla on aikainen nousu lumitöihin. Mutta nyt voitte arvuutella mitä tuleman pitää. Millainen pelle ja minkähän takia saa huomenna kyytiä ja röhönaurujen röhänaurua osakseen? Parhaat oivallukset ja arvaukset tulen palkitsemaan ruhtinaallisesti.
Pelletamineet
6
125
Vastaukset
- Fthjjjhhhhj
Kohta tulee valkotakkiset ja pääset taas "maakuntamatkalle".
- KarjunSulhanen
Kyseessä on ilmeisesti mtk:n mannekiini, joka jahtiasussaan kyykistyy karjun alle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274295
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233032Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132554- 462121
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561709Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461636- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201446- 281430
- 951211