Sirkuksessa pelle naurattaa yleisöä pelletamineet yllänsä ja huvittava naamari taikka maskeeraus naamallansa.
Mitenkö tämä liittyy metsästykseen? Noh, minäpä kerron, olkaatten hyvät:
Heh heh.....kerron sittenkin vasta huomenna. Nyt jo alkoi väsyttään ja aamulla on aikainen nousu lumitöihin. Mutta nyt voitte arvuutella mitä tuleman pitää. Millainen pelle ja minkähän takia saa huomenna kyytiä ja röhönaurujen röhänaurua osakseen? Parhaat oivallukset ja arvaukset tulen palkitsemaan ruhtinaallisesti.
Pelletamineet
6
136
Vastaukset
- Fthjjjhhhhj
Kohta tulee valkotakkiset ja pääset taas "maakuntamatkalle".
- KarjunSulhanen
Kyseessä on ilmeisesti mtk:n mannekiini, joka jahtiasussaan kyykistyy karjun alle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217