Lähdemme tiistaina kuukaudeksi Malediiveille Maafusin saarelle. Ajatuksena on käydä jollakin toisella saarella parin päivän ajan. Mikä se voisi olla? Ei snorklausta, ei sukellusta. Uintia ja hyvää ruokaa nautiskellen.
Seniorit matkalla
3
505
Vastaukset
- perro6
Jos tarkoitat ns.paikallisten saaria niin pääsette lautalla nro 306 viidelle eri saarelle Maafushilta etelään.
Jos taas resortsaaria niin niissä on monia vaihtoehtoja, parempaa infoa saat paikallisilta matkanjärjestäjiltä tai hotellistasi.
Lauttareitti ja aikataulu löytyy atolltransferin sivuilta, kohdasta ferry routes ja sieltä linja 306.- Hkv68
Kiitos vastauksesta. Ajattelimme testata resortsaarta. Mafushihan lienee jo paikallisten saari. Löysin jostakin lyhyen luettelon eri saarten puolista, mutta en hoksannut kirjoittaa ylös ehdotuksia.
Varmaan ehdotuksesi mukaan saamme tietoa perillä. Kiitos avusta!
- perro6
Muutaman Maafushin isomman hotellin sivuilla oli listat saarista ja hinnastot. Kannattaa tutkia hieman jo etukäteen kun teillä on vielä pari päivää aikaa. En muista enää hotelleja mut googlella varmasti löytyy. Resort-saarilla on syöminen ja juominen yleensä kallista, kannattaa harkita all incluciven ostoa jos meinaa enemmän syödä ja nauttia alkoholia. Mukavaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069