Olen paperiarkkipastori, paperiarkkipiispa, nälkäpalkkasoturi, vaaravyöhyketerapia, muurahaiskäpykaarti, avaruusalusastia, häpykarvalakki, siveysvyölaukku, sananjalkaväki, huoltovarmuuskumi, paavin_anoppi, kyypakkausteippi, hassu_tuttuna, Turva-Kassu, Bermudan.kolmiolääke. Tunnen sinut ja teidät!
Olen Kymenlaaksossa, -sta, pastori, rovasti, reikimeditoija, satamatyöntekijä, ruokatuntihitsaaja ja olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Ja olen åpaperiarkkipastori, paperiarkkipiispa, nälkäpalkkasoturi, vaaravyöhyketerapia, muurahaiskäpykaarti, avaruusalusastia, häpykarvalakki, siveysvyölaukku, sananjalkaväki, huoltovarmuuskumi, paavin_anoppi, kyypakkausteippi, hassu_tuttuna, Turva-Kassu, Bermudan.kolmiolääke ..
Olen palstan sikamaisin sansnmuuttaja skepo!
Röh töh röh, vaan ksikille!
Tiedoksi kaikille, että olen;
12
188
Vastaukset
- mononkantalappu
Toivo Lång, sinä olet kuule pikkuisen hermostunut! Ahistaako ja valvottaako?
- polut.Kaikki
Pitäisikö jonkun olla nukkumassa yöunta kello 16:14? Eihän asia toki minulle kuulu. Eikä aloittaja ole kukaan luettelemistaan nimimerkeistä.
- miliisioppilas
polut.Kaikki kirjoitti:
Pitäisikö jonkun olla nukkumassa yöunta kello 16:14? Eihän asia toki minulle kuulu. Eikä aloittaja ole kukaan luettelemistaan nimimerkeistä.
Hyvä, että tunnustit!
Sinä käytät noita kaikkia nimimerkkejä!
Jos et käyttäisi, niin et voisi tietää!
Rangaistus on nyt pienempi, kun tunnustit pahat tekosi.
- Kolikärrynakseli
Toivo Lång on "Geologia" - nimisen jumalan palvelija, ja perustanut uuden uskonnon. Oheisena vapauttava fatwa. Toivo on kuulemma väsäämässä uutta pyhää kirjaa nimeltään "InkeroistenTotuudet".
- Legionellakärrynelina
Sinä latvahaasteinen olet se, joka täällä roskaa sepittää ja muita nimeltä mainiten herjaa.
- Seootsinäitte
Legionellakärrynelina kirjoitti:
Sinä latvahaasteinen olet se, joka täällä roskaa sepittää ja muita nimeltä mainiten herjaa.
Sr oot sinä itte!
Buahahahashaaaaaaaaa - ITE.0OT
Seootsinäitte kirjoitti:
Sr oot sinä itte!
BuahahahashaaaaaaaaaJuntilta odotettavissa oli tuo ite-oot -kommenttisi.
- määritemiä
ITE.0OT kirjoitti:
Juntilta odotettavissa oli tuo ite-oot -kommenttisi.
Määrittele juntti!
Ettet vain itse olisi superjuntti???
- Kainuunviisas
Se olee Toivo Lång, kuin saastuttaa näitä sivustoja kirjoituksillaan.
- tositteitaPLS
Kustas tulet,
mistäs tiedät,
poikani poloinen?
- PalstanSikaSkepo
UNOHDIN MAINITA, ETTÄ. OLEN KOTOISIN
LALLIN-KUNNASTA ! - pahoillanoleva
Näitä palstoja sotkee prof. Juhan Knuuti Turusta. Hänellä on oma sivustokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009