Maalauksen harjoitteleminen

vamskun-isä

Olen opettanut kehitysvammaiselle pojalleni miten maalataan siten että olen antanut hänelle tyhjän maalipurkin jonka hän on avannut ja sen jälkeen hän on neuvojen mukaan ohentanut ja sekoittanut maalin. Sitten ollaan kastettu pensselit maalipurkkiin aivan kuten jos siinä olisi ollut maalia ja aloitettu sutiminen.

Hyvää jälkeä on tullut vaikka emme ole vielä päässeet maalaamaan siten että maalipurkissa olisi maalia. :)

4

242

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harrastemaalari

Maalaaminen rentouttaa. Hae vaikka kierrätyskeskuksesta tai kirppikseltä vaikka joku vanha huonekalu ja sittenhän on hyvä kokeilla oikealla maalilla kun ei heti tarvitse olla niin justiinsa vaan voi treenailla. Olen viimeaikoina maalaillut huonekaluja Uulan Ovi- ja Ikkunamaalilla, leppoisa maalata kun maalipinta on pitkään paranneltavissa, toisin kuin muovimaalit (alkydi, akryyli, lateksi) jotka nahkoittuvat heti ja muutenkin VOC päästöt ihan eri luokkaa.

• NickNailer

Te siellä Uulalla voisitte kyllä pitäytyä totuudessa.

Uulan Ovi- ja ikkunamaalin VOC-pitoisuus on 300 g/l, eli VOC direktiivin sallima maksimi.

Juu, onhan se VOC -pommina "ihan eri luokkaa".

• mitähän_seuraavaksi

Lupaatko aloittaja palata täällä asiaan kun ryhdytte harjoittelemaan talon rakentamista kerta aloituksien teko on niin kivaa

• vamskun-isä

Voin tehdä aloituksen sitten kun olemme päässeet niin pitkälle. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      54
      1536
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      21
      1166
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      79
      720
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      698
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      539
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      520
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      54
      464
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      27
      456
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      433
    Aihe