Olin tossa jonkun aikaa pois näiltä sivuilta. Ei ainakaan meno oo muuttunut tuossa ajassa miksikään.
Kummat täällä enemmän huvikseen huutelee rekkaporukka vai ne ei joukkoon kuuluvat?
Itse sain sen E:n tossa kesällä ja ajattelin näiltä sivustoilta etsiä alan nyky kuulumisia.
Sama meno täällä vieläkin
4
163
Vastaukset
- rautajousi
Näinhän se menee . Parhaat kuljettajat istuvat tietokoneiden ääressä jauhamassa paskaa - sillä aikaa kun rasvanakainen rahtari käy selvitymistaistelua sohjoisessa Suomessa.
- Vanhapru
Se vaan on niin, että nyky kuskit ajelee kolitsikankaasta tehdyissä kolitsimallisissa kolitsityöhousuissa kanjojaan ja neopreenikumisaappaat ajokenkinä. Kurvailevat aakkosmpaareihin ahmimaan ahmimalla makkarapannuja ja höyrikkäitä samalla kovasti mylvien ja karjahdellen. Tauoilla juovat vadelma ja metsämansikka mehuja monta tetraa. Nortti käryy suun pielessä äl aa puhelimeen huudetaan taukoomatta, että "HALOO HALOO HALOO"
- TroliIsBack
No tulihan se tosihauska vakitrolli jälleen kolitseineen hakemaan huomiota palstalta. Lervo-jutut ei huvita sinua itseäsikään enää ja et ole niillä enää pitkään aikaan viitsinyt "hauskuuttaa"? Kolitseissa olevista prujuista et huomannut yllä mitään mainita. Miksi?
- VähälänKetku
Tää on PERÄSUOLI24 eikä mikskään muuksi muutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901