Lisää korvausvaatimuksia maapallon tuhoajalle

Saastutti_maapallon

Tuhannet sveitsiläiset vaativat korvauksia Volkswagenilta dieselhuijauksessa.

https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/tuhannet-sveitsilaiset-vaativat-korvauksia-volkswagenilta-dieselhuijauksessa/6713232

49

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihankotottatuokaan

      Ihanko tosissasi meinaat, että vw on tuhonnut maapallon.?Aika kova väite.
      Ja miten se on toteutunut? Hiukan esimerkkiä, kiitos, tai linkkiä.
      Et koskaan ole kuullut tsernobylistä tai japanin ydinonnettomuuksista?
      Tai japaniin tehdyt ydinasepommitukset toisessa maailmansodassa?

      • Kfkfkkfkgkgk

        Jaaha, tiedostava mode ei salli ydintuhojen suhteuttamista.

        No muistakaa edes Folkkarin natsimenneisyys.


      • aatuhit

        saksalaiset varastivat enenvanhaan suomalaisilta maitolaitureilta tummelin,luulivat sitä juustoksi.sanoivat saksassa että sitä tummeli merkkistä juustoa ei kannata varastaa se on kuulemma pahanmakuista.


    • eivahingossa

      Eikä kärähtänyt housut kintuissa, Meni vuosia huomata huijaus.
      Miksi puhut paskaa.
      Muut on kärähtänyt housut kintuissa, kun "rehellisetkin" autot päästelee yli normien.
      Siinä se huijaus vasta onkin, kun puhdaskaan auto ei ole puhdas.
      WV huijaus oli sentään harkittu teko eikä päästele "vahingossa" yli normien, kuten muut.
      Miksi olette noin tyhmiä?

    • eivahingossa

      Eikä kärähtänyt housut kintuissa, Meni vuosia huomata huijaus.
      Miksi puhut paskaa.
      Muut on kärähtänyt housut kintuissa, kun "rehellisetkin" autot päästelee yli normien.
      Siinä se huijaus vasta onkin, kun puhdaskaan auto ei ole puhdas.
      WV huijaus oli sentään harkittu teko eikä päästele "vahingossa" yli normien, kuten muut.
      Miksi olette noin tyhmiä?

    • vähänvielätyhmempi

      Entisenä omistajana olet siis vielä tyhmempi kuin minä, joka en ole omistanut yhtään volkkaria.
      Mutta ei minulla ole mikään hullun tarve sitä moittiakaan. Monilla tuntuu olevan kova tarve sitä haukkua, vaikkei ole koskaan omitanut, saati ajanut.
      Aika outoa? Vai mitä? Suorastaan hullua?
      Olen itse joskus sellaisella kyllä ajellut.
      Auto siinä missä muutkin.

      • sikiö.hiljaa

        Toisilla ihme tarve puolustella huijareita, mistä moinen johtuu, oletko aivosikiö?


      • Vaihdossakaaneikelpaa
        sikiö.hiljaa kirjoitti:

        Toisilla ihme tarve puolustella huijareita, mistä moinen johtuu, oletko aivosikiö?

        Pakkohan sitä on puollustella, kun velkaa autosta on enemmän, kun auton arvo ja velka todennäköisesti vain kasvaa, kun paikat hajoaa.


    • Ystshjxs

      Juu ja japsit teurastavat valaita ja tonnikaloja vastoin kansainvälisiä sopimuksia. (Tutkimustarkoituksiin heh) aika veijareita.

      • Mestaripuolustelija

        Taas harmittaa


    • häivy.vw

      Volkswagenin lupaukset ja todellisuus ei koskaan kohtaa, kun näet tai kuulet Volkswagenin mainoksen, ajattelen heti että tarkoittaa ihan jotain muuta mitä väittää, oikeasti ne haluaa vain sun ja mun rahat, mitään kunnianhimoa niillä ei autojen valmistukseen ole, pelkkä Hitlerin alulle laittama rahatekokone koko konserni, kylmä.

      Suuret tunteet:
      http://www.kolumbus.fi/keni1/suuret_tunteet.jpg

      Öljyn kanssa lätrys: http://www.kolumbus.fi/keni1/Sharan_2013_Think_Blue_luonnonvarojen_kaytto.jpg

      Luontoa ja luonnonvaroja on tosiaan säästetty oikein urakalla, öljyäkään ei kuluta VW Audi Skoda Seat kuin vähäsen, vain 15-30 litraa ensimmäisellä huoltovälillä ja sitten tuplaantuu ja lopulta triplaantuu, kaikki alle 100 tkm matkalla, tähän ei muut pysty, VW supervoitelu vaatii enemmän, erittäin tärkeää on käyttää vain ja ainoastaan valmistajan suosittelemaa öljyä tai muuten takuu raukeaa, omasta mieslestäni nuo volkkarin moottorit on uutena jo niin väljiä öljypolttimia, että on lähes yhdentekevää mitä kuraa siihen paskamoottoriin laittaa, itse laittaisin mieluiten hiekkaa ettei tarvi kauaa kärsiä...

      VW voisi painua hevon vittuun suomesta, kyllä Tesla ja Volvo ne tulevaisuuden autot tekee, siinä ei Volkkarilla ole mitään saumaa

      • MOIA.concept

        Etpä taida päästä volsusta eroon sähköautoilussakaan. Volvon sähköautoja ei ole näkynyt mutta sähkövolsuja on jo liikenteessä. Esim Norjassa eGolf on sähköautojen ykkönen ja Norjan marnkinat ovat hyvä suunnannäyttäjä miltä koko kansan sähköautot näyttävät.
        VW julkistaa 10 uutta mallia jo tämän vuoden aikana.

        https://www.is.fi/autot/art-2000005237848.html


      • kumpi.ja.kampi.vw
        MOIA.concept kirjoitti:

        Etpä taida päästä volsusta eroon sähköautoilussakaan. Volvon sähköautoja ei ole näkynyt mutta sähkövolsuja on jo liikenteessä. Esim Norjassa eGolf on sähköautojen ykkönen ja Norjan marnkinat ovat hyvä suunnannäyttäjä miltä koko kansan sähköautot näyttävät.
        VW julkistaa 10 uutta mallia jo tämän vuoden aikana.

        https://www.is.fi/autot/art-2000005237848.html

        Just volkkari väitti että satsaakin kaasuautoihin koska on ekolpgisempi kuin sähköauto, ettekö osaa päättää kummasta lohkeaa enemmän hilloa, eihän teitä muu kiinnosta kuin asiakkaiden rahat vai mitä :)


      • usko.hiipuu.vw

        Jep ja konsernilla on taas miljardeja tuotekehitykseen, mutta ei ollut rahaa laittaa saastelaitteita, mitä muuta on odotettavissa kuin lisää huijauksia, että lehtien testeissä autoissa on paremmat akut kuin myytävissä autoissa, eri hintaan voi sitten 30 tonnilla ostaa paremman akun 60 tonnin Golfiin, kusetus tulee jatkumaan se on varmaa, yhtä varmaa kuin samat euromäärät tuotekehityksessä vuodesta toiseen, tässä on faktaa:

        VW laittaa kehitykseen aina about 84 miljardia, mistä nää luvut on temmattu muusta kuin umpiluusta?

        https://www.express.co.uk/life-style/cars/852814/VW-electric-cars-Frankfurt-Motor-Show-2017-Volkswagen

        Tässä polttomoottoriajan kehitysrahoista juttua 2014, samat summat pyörii otsikoissa,

        http://www.kolumbus.fi/keni1/volkswagen_omakehu_2014.jpg

        Eli ihan pelkkiä ilmoille heitettyjä tyhjiä numeroita, näyttäkää jotain konkreettista kuten edes yksi kuitti jossa todetaan että on virhevastuuseen saanut vaikka 50 % alennusta kun tyyppivikoja korjattu tuplahintaan asiakkaan piikkiin, ei taida kuitteja olla, mitä lie kuittikauppaa VW käy, pitäisi varmaan tarkistuttaa kirjanpito ja tilit.


    • pienestäkiinni

      Nyt on trollit aktiivisia, kun tojo hävisi hybridivertailun.

      • Ei-havinnyt

        Ei se hävinnyt. Erot autojen välillä olivat vain 0,1 pistettä.


    • päästö.tarra.saksasta
    • öljyseikki

      saksalaiset, maailman kovimmat auto huijarit!

    • Ei se wolkkari ole huijannut ketään wolsun omistajaa, vaan veroviranomaisia ne on hiukan härnännyt. Kukaan wolkkarin omistaja ei tiennyt koko asiasta mitään, ennen kuin pieni vilppi paljastu pienempinä päästö ilmoituksina. Wolsun omistajat vaan hyöty tästä, pienempinä veroina.
      Ei wolkkarit rasita tai saastuta sen enempää tätä palloa, kuin muutkaan autot. Miten wolsu vois saastuttaa enempi, kuin joku toinenkaan mopo. Ihmeellisiä ja tunnepohjaisia käsityksiä ihmisillä. Nyky autoista kaikki saman kokoiset ja tyyppiset autot tupruttaa saman verran pieruja ilmaan, eikä siinä ole mitään eroja.
      Kyllä jokainen wolsun omistaja näki, mäkee tankatessa mitä se kuluttaa, eikä siinä siten huijattu, huijata ketään kuluttajaa. Autojen kulutusmittarit jokaisessa autossa näyttää kylläkin vähemmän, mitä todellinen kulutus on ja sitten jokainen kehuu itteään, kun on hankkinut pienikulutuksisen auton!
      Ei mitkään autot käytännössä pääse niihin pieniin kulutslukemiin mitä autonvalmistajat ilmoittaa.
      Autot kuluttaa sen mitä niitten täytyy kuluttaa, päästäkseen eteenpäin. Kannattaa kiinnittää huomio myös muihin auton kustannuksiin.

      • Tarkkailen_Saksaa

        Muut valmistajat ovat yrittäneet ratkaista päästöongelmat kehittämällä tekniikkaa mutta Vw on sen sijaan kehittänyt huijaussoftaa. Siinä on pieni ero. Nyt kun Vw on kärähtänyt, ei sotkun purkaminen onnistukaan enää softan pikkumuutoksilla ilman että tulee muita ongelmia tilalle. Niihin ei Vw tunnu enää ottavan mitään kantaa. Alla tiivistelmä uusista ongelmista.

        Vw-konsernin autojen katsastusongelmat

        Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta Vw-autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
        Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa tahallisen päästöskandaalin kanssa.
        Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti.


      • vikaykkönenmaailmassaVW

        VW mainostajapalkattu taas vauhdissa?


      • Konserniseurantaa
        Tarkkailen_Saksaa kirjoitti:

        Muut valmistajat ovat yrittäneet ratkaista päästöongelmat kehittämällä tekniikkaa mutta Vw on sen sijaan kehittänyt huijaussoftaa. Siinä on pieni ero. Nyt kun Vw on kärähtänyt, ei sotkun purkaminen onnistukaan enää softan pikkumuutoksilla ilman että tulee muita ongelmia tilalle. Niihin ei Vw tunnu enää ottavan mitään kantaa. Alla tiivistelmä uusista ongelmista.

        Vw-konsernin autojen katsastusongelmat

        Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta Vw-autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
        Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa tahallisen päästöskandaalin kanssa.
        Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti.

        Eilen oli taas Saksan Vox-kanavalla juttu Volsun katsastusongelmista koska ensimmäiset Amarokit ovat jo ajokiellossa. Ihmiset eivät halua autojaan pilattavan päästöpäivityksellä koska se vaikuttaa epäedullisesti autojen muihin ominaisuuksiin. Ymmärrettävää se onkin koska päivitetyn auton teho usein putoaa, kulutus kasvaa tai auton pakokaasupuhdistussysteemi hajoaa. Kustannukset yleensä useita tonneja eikä Vw ota vastuuta mistään. Asianajajat ovat hoitamassa tuhansien yksityisten ihmisten etuja ja oikeuksia tunteetonta konsernia vastaan. Ainoastaan Kiinan myynti pitää Volkswagenia enää pinnalla.


    • menijovai

      Ei sitä konkurssia alkuun ennustettu. Se oli varma 2015/2016 vuodenvaihteessa. Ja sitten seuraavassa vuodenvaihteessa jne...
      hohhoijaa...

    • ihanvapaasti

      Päiväsi ja yösi kuluu mukavasti tarkkaillen Saksaa...?
      Oletko koskaan tarkkailut itseäsi peilistä?
      Kannattaisi.

    • piikkiauki

      "Muut valmistajat ovat yrittäneet ratkaista päästöongelmat kehittämällä tekniikkaa mutta Vw on sen sijaan kehittänyt huijaussoftaa. Siinä on pieni ero"

      Muuten hyvä kommentti, mutta mitä se "pieni" siinä tarkoittaa? No tosiaan, onhan se kolmenkymmenen miljardin kulu huijauksesta pienempi kuin esim. viisikymmentä miljardia, joka sekin voi olla mahdollinen. Volkkarin ostaja ja ostaneet kuitenkin kaiken maksavat. Silloin markkinoiden lyhyin kahden vuoden takuuaikakin on selitettävissä. Rahat, omat ja huijaamalla ansaitut ovat kuluneet ja kuluvat, kaikki, eikä riitäkkään sakkoihin ja korvauksiin. Konkurssi ei olisi kenenkään etu. Se tosin tietäisi jonkin muun merkin putoamista laatu-ja luotettavuustilaston viimeiseksi. Fiat ja Renault olisivat silloin vaarassa, ja kilpailu jombosijasta vähenisi.

      • Trollin_hätä_kasvaa

        Hyvällä tuurilla huijausvolkkarin ostaneet saavat rahansa takaisin. Puuttuu vielä korkeamman oikeusasteen päätös Saksasta huijausautojen takaisinostosta autojen kulloiseenkin myyntihintaan. Sen jälkeen koko suma alkaa purkaantua muiden maiden liittyessä samaan rintamaan vaatimuksineen. Asiakkaat voittavat mutta koko Vw-konserni on siinä tapauksessa kanttuvei eikä Tojotaa solvaavalla trollipojulla ole enää palkkansa maksajaa. Uudelleentyöllistyminen mahdotonta mikäli mielenterveyspotilaille ei järjestetä jotain hommaa kehitysvammaisten kanssa.


    • kumpijakampitappelee

      Sehän se tässä huvittaakin. Volkkarin omistajat voivat vielä saada euroopassakin korvauksia, trollin mikaan?
      Tai asia riippuu trollin päivän mielialasta.
      Jos hän haluaa, että volkkari menee konkurssiin, niin silloin asikakkaat saavat varmasti korvauksia myös euroopassa, heidän ajatusmaailmansa mukaan.
      Jos hän on kateellisella päällä, niin silloin asiakkaat eivät saa euroopassa mitään korvauksia.
      Eikä volkkarikaan mene silloin konkurssiin.
      Vitun vaikea tilanne trolleilla. Kumpi parempi heille?
      Mutta muistakaa!
      Muiden automerkkien omistajilla ei ole mitään mahdollisuutta saada päästöhuijauksesta euroakaan korvausta.

      • öljyä.lisää

        Miksi muiden merkkien omistajien pitäisi jotain korvausta saada? Eihän heitä ole kusetettu niinukuin vw omistajia on Ei ole minullakaan enää mitään ongelmaa kun sain sen myytyä, vaikka halvalla se lähti. Yksi murheenalho vähemmän!


      • Tarkkailen_casea

        Onhan se positiivinen asia huijattujen kannalta jos Volkswagen-konserni lunastaa huijausautot takaisin. Minä en halua mitään mutta kerron asioista juuri siten kuin itse kuulen ja luen. Syynä on sinun, Vw/Skoda-maahantuojan palkkaaman Tojota-palstan oman trollipojan käytös, sekoilu ja valehtelu palstalle päätoimeksesi kirjoitellessasi. Minun mielialallani ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vw menee konkurssiin sen jälkeen jos/kun on joutunut lunastamaan autot takaisin. Olen periaatteessa aina heikomman eli tässä tapauksessa huijausautojen omistajien puolella vaikka olenkin vähän kateellinen heille jotka voivat saada täyden ostohinnan takaisin käytetystä autosta. Minäkin haluaisin mutta kun autossani ei ole mitään huijausta tai vikaa mistä voisin edes kuvitella saavani jotain korvausta. Sinä, Tojota-trollipoju olet maahantuojan ja valmistajan juoksupoikana ihmistä vastaan. Häpeäisit edes, jos osaisit.


      • rakas.trollipojusi
        Tarkkailen_casea kirjoitti:

        Onhan se positiivinen asia huijattujen kannalta jos Volkswagen-konserni lunastaa huijausautot takaisin. Minä en halua mitään mutta kerron asioista juuri siten kuin itse kuulen ja luen. Syynä on sinun, Vw/Skoda-maahantuojan palkkaaman Tojota-palstan oman trollipojan käytös, sekoilu ja valehtelu palstalle päätoimeksesi kirjoitellessasi. Minun mielialallani ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vw menee konkurssiin sen jälkeen jos/kun on joutunut lunastamaan autot takaisin. Olen periaatteessa aina heikomman eli tässä tapauksessa huijausautojen omistajien puolella vaikka olenkin vähän kateellinen heille jotka voivat saada täyden ostohinnan takaisin käytetystä autosta. Minäkin haluaisin mutta kun autossani ei ole mitään huijausta tai vikaa mistä voisin edes kuvitella saavani jotain korvausta. Sinä, Tojota-trollipoju olet maahantuojan ja valmistajan juoksupoikana ihmistä vastaan. Häpeäisit edes, jos osaisit.

        Trollipojusi ajaa edelleen Mersulla mutta elä sinä omassa harhaisessa kuvitelmassasi tuossakin asiassa. Jaksa suoltaa taas tuttua paskaasi koko päivä, Tojosedät tuovat sinulle illalla karkkia.


    • pientäheittoa

      Eihän muiden pitäisikään saada korvauksia, mutta mainitsin vain sen kateuden aiheuttajan.
      Sen korvauksen.
      Trollin kateuspäivän sattuessa kun tulee linkkejä, joissa sanotaan, että eivät euroopassa mitään korvauksia saa.
      Välilla saa ja välillä ei.
      Koita siinä ottaa trollin ajatelmista selvää.
      Ei ne heitä, kuin 100% suuntaan ja sitten taas toiseen.
      Tasalaatuista vaihtelua, sanoisin.

    • noinkakskymmentä

      En minä yhtenä trollina teitä pidä.
      Teitä on samanlainen kymmenen porukka kuin meitä tojo palstan trollipojujakin.

    • Konserni.huijaa

      Saksa kukkona tunkiolla vaatimassa päästörajoja pienemmiksi ja saksalainen huijarikonserni kusettaa, minkä ehtii ja rakentelee huijausohjelmistolla varustettuja autoja joissa vain testitilanteessa ovat lain vaatimusten mukaisia. Muuten pöllyttävät 40-kertaisesti. Ei siinä ole mitään trollausta vaan todistettua ja totisinta totta ja vielä tutkitusti ja todistetusti. Ei tarvitse "hönötellä" eikä "Terotella"ketään" Mitäs niinkuin ihan itse ajattelisitte, vai ettekö osaa tai halua?

    • asiatvähänsekaisin

      Ne autot on ostettu takaisin tai korjattu. Ettekö te osaa lukea?
      Niitä autoja oli noin yhden vuoden tuotanto.
      Äläkä sekoita Saksan valtiota ja jotakin autotehdasta toisiinsa.

      • Älä_valehtele

        Entäs tämä Saksan toisenlainen todellisuus.

        Vw-konsernin autojen katsastusongelmat

        Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta Vw-autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
        Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa tahallisen päästöskandaalin kanssa.
        Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti.


    • vuodetkuluu

      Sehän olisi hienoa, jos volkkari menisi joskus konkurssiin,
      Silloin tuollainen inttäjäkin saisi mielelleen rauhan.
      Jos konkurssi kuitenkin tulee, kun sinä olet jo haudassa, niin et voi sillojn enää sanoa, että minähän sanoin...

      • kaatuukoVWskodaudi

        Vuodet kuluu ja VW kaatuu


    • turhaauhota

      Katsotaan kumpi kaatuu ensin. Sinä vai volkkari? Aika näyttää.
      Sinun veikkauksesi on, että volkkari kaatuu, mutta minä pidän sitä ainakin varmana, että sinä joku päivä kaadut. Tämä ainakin on varmaa, eikä veikkaus.
      Onko volkkari silloinkin vielä pystyssä, me kumpikaan ei sitä tiedetä?

      • kaatuukokehujaVW

        VW kaatui jo Usassa
        ootamma ratkaisuja Euroopassa ja Kiinassa nyt


      • menestys.jatkuu
        kaatuukokehujaVW kirjoitti:

        VW kaatui jo Usassa
        ootamma ratkaisuja Euroopassa ja Kiinassa nyt

        Golfiakin yksin myytiin marraskuussa Euroopassa 44200 kpl, kaatumisesta ei tietoakaan. Pikkuauto Yaris parhaana Tojona pääsi reiluun 18000 kappaleeseen, muut sarjassa ynnä muut mallit.


      • joulurunoVWöljytdsg

        Niin
        nelosgolfia uutena Kiinassa 3000e kpl


      • murskavoitto
        joulurunoVWöljytdsg kirjoitti:

        Niin
        nelosgolfia uutena Kiinassa 3000e kpl

        Vituttaako Teroa, kun Volkkari on Kiinassakin myydyin merkki, marraskuussa 293000 kpl.


      • EipäIhme

        Kiinassa myydään vielä turkiksiakin. Se on ainoa turkisten ostaja sivistyneessä maailmassa. Ei ihme, että siellä menee kaupaksi myös vikatilastossa Fiatin kaverina viimeisenä oleva Volkswagenkin.


    • ihankotottatuo

      Milloin se usan volkkari kaatui? En ole kuullutkaan.
      Lähtetäppä uutisesta linkki.
      Ihmetellään taas porukalla moista uutista.

    • Tosikupla

      Euroopasta kun Volkkarin ostaneiden rahat lähetetään Ameriikkaan lohdutukseksi huijauksen kohteiksi joutuneille niin ei kai se minnekkään kaadu niin kauan kuin eurohölmöt maksaa.

    • Anonyymi

      juuuu

    • Anonyymi

      Volkswagen on 37 varastointipaikkaa ympäri Yhdysvaltojen asuntojen lähes 300000 ajoneuvoa, arkistointi ohjelman riippumaton ylläpitäjä sanoi. Tontti sisältää suljin esikaupunki Detroit jalkapallostadion, entinen Minnesota paperitehdas ja aurinkovalkaistu autiomaa hautausmaa lähellä Victorville, Kalifornia. Eli 300000 x 37 varastoa = 11 100000 WWVTÄ aluksi

      VW tiedottaja Jeannine Ginivan sanoi julkilausumassa keskiviikkona, että varastointilaitos Victorville, Kalifornia, on yksi monista "varmistaa vastuullisen varastoinnin ajoneuvoja, jotka ostetaan takaisin ehtojen Volkswagen" diesel siirtokuntia Missä on suomen varasto taitaa hangon niemi käydä pieneksi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe