Mitä ajattelette

KirjoitanNyt

Olette varmasti kuulleet väitteen, että miehillä on off\on nappi, kyse siis seksistä.
Toimivatko miesten aivot niin, että heidän on tuon napin johdosta helpompi vaimentaa järjen ääni, kuin naisten ja heittäytyä tunteiden Vietäviksi?

17

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittaamutta

Paskapuhetta.

Olen montakin naista nähnyt täysin kiimassa johonkin mieheen ilman järjen hiventäkään.

Sanoisin että se on juuri päinvastoin. Miehillä järki, naisella pimpan aiheuttamat "tunteet".

• KirjoitanNyt

Mistähän tuo miesten off/on nappi puhe on sitten saanut alkunsa..

• mitenitselleenselittää
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Mistähän tuo miesten off/on nappi puhe on sitten saanut alkunsa..

Monet miehet haluavat esiintyä mieluummin järkevinä kuin himojensa perässä juoksijoina. Jos joku nainen tyrkyttää itseään haarat levällään, ratkaisu selitetään järkipohjaiseksi "krhm, kyllähän nämä tilaisuudet kannattaa aina hyödyntää" sen sijaan että myönnettäisiin, että kaikkea sattuu kun oma uloke on korkein arvo.

• KirjoitanNyt
        mitenitselleenselittää kirjoitti:

Monet miehet haluavat esiintyä mieluummin järkevinä kuin himojensa perässä juoksijoina. Jos joku nainen tyrkyttää itseään haarat levällään, ratkaisu selitetään järkipohjaiseksi "krhm, kyllähän nämä tilaisuudet kannattaa aina hyödyntää" sen sijaan että myönnettäisiin, että kaikkea sattuu kun oma uloke on korkein arvo.

Niin elikkä miehistä on järkevää käyttää tilaisuus hyväksi. Ei sitä naisena oikein pysty käsittämään.
        Onkohan se miehille yksi suoritus muiden joukossa?
        Vähän kuin syöminen. On nälkä ja syö, se on sitten siinä.

• kljlköjlj
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Niin elikkä miehistä on järkevää käyttää tilaisuus hyväksi. Ei sitä naisena oikein pysty käsittämään.
        Onkohan se miehille yksi suoritus muiden joukossa?
        Vähän kuin syöminen. On nälkä ja syö, se on sitten siinä.

Mitä minä en käsitä niin sitä että miksi puhutaan ne miehet ja ne naiset, kun kaikki ei ole samanlaisia ja itse näin voimakkaasti tunneihmisenä ja miehenä yleensä menen järjellä että osaan kyllä hallita tunteeni, olen seksuaalinen ihminen ja tykkään harrastaa sinkkuna seksiä jos kumpikin suostuu mutta en pane kaikkea mikä liikkuu kun sattuu vaan panettaan, tai en käytä tilaisuutta hyväkseen koska se loukkaa naisia että kiitos kun taas anan syytä alkaa epäileen että pitäskö mun sittenkin alkaa yleistään ja aatteleen kaikista naisista stereotyyppisesti, mutta sitten menis viimenen toivo että löytäsin sen elämänkumppanin, harmi että se aikuinen ja hyvä mies ei sitten kelpaakaan vaikka moni tiettyjä piirteitä haluaa mutta eipä sitten näytä kelpaavan vaan väärin väänentään kaikki

• KirjoitanNyt
        kljlköjlj kirjoitti:

Mitä minä en käsitä niin sitä että miksi puhutaan ne miehet ja ne naiset, kun kaikki ei ole samanlaisia ja itse näin voimakkaasti tunneihmisenä ja miehenä yleensä menen järjellä että osaan kyllä hallita tunteeni, olen seksuaalinen ihminen ja tykkään harrastaa sinkkuna seksiä jos kumpikin suostuu mutta en pane kaikkea mikä liikkuu kun sattuu vaan panettaan, tai en käytä tilaisuutta hyväkseen koska se loukkaa naisia että kiitos kun taas anan syytä alkaa epäileen että pitäskö mun sittenkin alkaa yleistään ja aatteleen kaikista naisista stereotyyppisesti, mutta sitten menis viimenen toivo että löytäsin sen elämänkumppanin, harmi että se aikuinen ja hyvä mies ei sitten kelpaakaan vaikka moni tiettyjä piirteitä haluaa mutta eipä sitten näytä kelpaavan vaan väärin väänentään kaikki

Eihän kaikki miehet pane kaikkea mikä liikkuu, kärjistät. Nousit puolustuskannalle, koska esitin asiani liian jyrkästi ja suoraan.
        Tai minä kyselen ja rakennan vastauksistanne kokonaisuutta. Kartoitan. Niin yleisesti kuulee puhuttavan tuosta miesten ja naisten erillaisuudesta. Yritän tässä analysoida, kuinka paikkaansa pitävä väite tuo miesten off/on nappi on.
        En tarkoita kysymyksiä tekemällä, että ajattelisin jollain tietyllä tavalla tai ettenkö voisi muuttaa mielipidettäni saadessani enemmän vastauksia.
        Tuosta väärin vääntämisestä. Se, että esittää kysymyksiä ja vaikka epäilyjään ei vielä tarkoita, että olisi jo lyönyt mielipiteensä lukkoon.
        Minulla on tapana esittää kysymyksiä siksi, että voin luoda lopullisen mielipiteeni ja mahdollisesti muuttaa käsityksiäni. En siksi, että väittäisin jonku asian olevan tietyllä tavalla.
        Tuo voi antaa minusta väärän kuvan. Kerron tämän siksi, ettet heti menetä toivoisin, jos tapaat kyselevän naisen, joka vaikuttaa syyttävältä ja hyökkäävältä. Hän voi olla vain luomassa mielikuvaa ja haluaa tehdä siittä totuudenmukaisen.

• KirjoitanNyt
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Eihän kaikki miehet pane kaikkea mikä liikkuu, kärjistät. Nousit puolustuskannalle, koska esitin asiani liian jyrkästi ja suoraan.
        Tai minä kyselen ja rakennan vastauksistanne kokonaisuutta. Kartoitan. Niin yleisesti kuulee puhuttavan tuosta miesten ja naisten erillaisuudesta. Yritän tässä analysoida, kuinka paikkaansa pitävä väite tuo miesten off/on nappi on.
        En tarkoita kysymyksiä tekemällä, että ajattelisin jollain tietyllä tavalla tai ettenkö voisi muuttaa mielipidettäni saadessani enemmän vastauksia.
        Tuosta väärin vääntämisestä. Se, että esittää kysymyksiä ja vaikka epäilyjään ei vielä tarkoita, että olisi jo lyönyt mielipiteensä lukkoon.
        Minulla on tapana esittää kysymyksiä siksi, että voin luoda lopullisen mielipiteeni ja mahdollisesti muuttaa käsityksiäni. En siksi, että väittäisin jonku asian olevan tietyllä tavalla.
        Tuo voi antaa minusta väärän kuvan. Kerron tämän siksi, ettet heti menetä toivoisin, jos tapaat kyselevän naisen, joka vaikuttaa syyttävältä ja hyökkäävältä. Hän voi olla vain luomassa mielikuvaa ja haluaa tehdä siittä totuudenmukaisen.

Kiinnosti vielä tuo, kun kirjoitit naisten stereotypiasta. Onko sinulla olemassa joku stereotypia kaikista naisista? Tiedän kuulista ani ärsyttävältä. En jaksa, osaa esittää nyt kysymyksiäni muutoin.

• jksdjkdsjk
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Kiinnosti vielä tuo, kun kirjoitit naisten stereotypiasta. Onko sinulla olemassa joku stereotypia kaikista naisista? Tiedän kuulista ani ärsyttävältä. En jaksa, osaa esittää nyt kysymyksiäni muutoin.

Ilmaisin vain mielipiteeni, en minä näistä tkesteistä ikinä loukkaannu, rakentava keskustelu hyväksi vio saada uusia näkökulmia itsekkin. Kuitenkin sen verran itsevarma ja hyvä itsetunto että en pysty loukkaantuun näistä teksteistä. Enkä mitään toivoa ole ikinä menettänyt kun olen selvinnyt elämässä tosi rankoista jutuista.
        KYllä minä aina maalaisjärjellä pyrin meneen sillonkin vaikka rakastuisin ihan helvetisti että en tuolla irl heti loukkaannu jos joku ajattelee stereotypisesti liikaa tai joatin sellasta vaan näytän millanen olen omana ittenäni rehellisesti, yleensä jos on jotain leimailua ollut niin on huomannut että ei se mies ollukkaan sellanen ku luuli,

• jksdjkdsjk kirjoitti:

Ilmaisin vain mielipiteeni, en minä näistä tkesteistä ikinä loukkaannu, rakentava keskustelu hyväksi vio saada uusia näkökulmia itsekkin. Kuitenkin sen verran itsevarma ja hyvä itsetunto että en pysty loukkaantuun näistä teksteistä. Enkä mitään toivoa ole ikinä menettänyt kun olen selvinnyt elämässä tosi rankoista jutuista.
        KYllä minä aina maalaisjärjellä pyrin meneen sillonkin vaikka rakastuisin ihan helvetisti että en tuolla irl heti loukkaannu jos joku ajattelee stereotypisesti liikaa tai joatin sellasta vaan näytän millanen olen omana ittenäni rehellisesti, yleensä jos on jotain leimailua ollut niin on huomannut että ei se mies ollukkaan sellanen ku luuli,

pah

• wevrerv

Tunteiden? tarkoitat varmaan kiiman ja himojen vietäväksi. Naisille on tyypillistä selitellä asiat parhain päin juuri noin, että menin tunteiden mukaan, vaikka oikeasti meni pillun kutinan mukana. Eli naisilla on on/off nappi.
      Miehet selittää saman asian oikein, eli menin panemaan kun panetti. Miehillä ei ole nappia, miehiä panettaa aina. Miehet on rehellisiä.

Molemmista sukupuolista löytyy tietysti niitä jotka ei mene eliten ehdoilla vaan järjen ja jonkunlaisen moraalin mukaan.

• KirjoitanNyt

Tai siis varmaan tuolla napilla tarkoitetaan sitä että miehet ovat nopeammin valmiita, kuin naiset.
        Naisella on muita ajatuksia, eikä välttämättä ole heti valmis toimintaan.
        Tuollaista kuulee.

• BadAMFker

Pieni korjaus, miehet ei heittäydy tunteiden , vaan halujensa vietäviksi.

• Gordonblue

Ensi kertaa sain tietää tästä on of napista. Itselläni ei ole olemassakaan seksuaalisia tarpeita, mutta aihe sinälläänkin on kiinnostava. Miksi ihmiset ovat niin erilaisia. Niin naiset kuin miehetkin.

• KirjoitanNyt

Tykkäätkö sinihomejuustoista?

• soripakko

No osalla on se hitaasti kelluunappi ukkoloista😇 Ja suurimmall pikakelluunappi😈Tahi oikkeesttaan vaihekeppi😂😂😂😂😂

• KirjoitanNyt

Heh heh hee.. Nii se varmaa o, mutta mistähän syntynyt tuo käsite, että miehillä olis jatkuva lämmitteine?

• sormipakko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Heh heh hee.. Nii se varmaa o, mutta mistähän syntynyt tuo käsite, että miehillä olis jatkuva lämmitteine?

Ei se nyt ihan jatkuva ole😄 Kyllä se joskus vettäyttyy kuorreesa, jos sille piälle sattuu😨

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2078
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      162
      1571
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1384
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1141
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      976
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      882
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      877
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe