Rakettien ammunta

Raketit

Tietääkö kukaan mikä on bengali-tikku?

14

4452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtisadetikku1

Hakusanalla bengal stick löytyy kuvia tähtisadetikuista

• Raketit

Ei löydy. Antakaa helpommat ohjeet.

• sepäsepä

Bengaalitikku on suuren tulitikun kaltainen (20 cm) mutta päällystetty lähes kokonaan aineella, joka palaa tasaisella liekillä, myös värillisillä pidemmän aikaa, käytettiin aikoinaan mm. "molotovin goktailin" sytykkeenä ja puukaasuttimien sytyttämiseen. Ei ole siis tähtisadetikku.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Näin on, mutta niitä ei nykyisin ole saatavana.Kun olin lapsi,eräs metsän laidalla asuva mies syytteli niitä iloksemme uuden vuoden kunniaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, mutta niitä ei nykyisin ole saatavana.Kun olin lapsi,eräs metsän laidalla asuva mies syytteli niitä iloksemme uuden vuoden kunniaksi

Ei ole tähtisadetikkuja vaan palaa upealla värillisellä liekillä,harmi,että ei enää ole saatavana,myös pieni bengalin liekki kelpaisi minulle tunnelman luojaksi

• eigoktaileieiei

Goktail... voi voi voi… tarkoititkohan cocktailia?

• sepäsepä

En minä voita tarkoittanut.

• Heh heh... pojat nyt aivan innostuivat ja heittivät laukalle Belfastin avauksestani.
      Noita "tikkuja" myydään tähtisateen nimillä ja ovat täysin luvallisia. Jokainen niitä on naperona heilutellut että miksi leikkiä tyhmää?

Viinipullo on pitkäkaulainen ja takaa maksimaalisen heittosuorituksen. Sytytetty rätti pullonsuulla ei tietysti ole mahdollista joa täyteaineena käytetään bensiiniä joka on tehokkain neste tässä aseessa.

Pullon rikkoutuessa tähtisadetikut sytyttävät nesteen ja ovat oiva ase esim. englantilaisia miehitysjoukkoja vastaan.

• Anonyymi

No ei ole sama. Bengali tikku oli puuvartinen ja sytytys päästä kuten tulitikku.

• Anonyymi

Puuvartinen ja paloi kirkkaalla liekillä.Oli muutamaa eri väriä. Liekistä lähti suurempia kipinöitä kuin tähtisadetikusta. Ei taida enää olla myynnissä ? -70 luvulla vielä oli.

• Anonyymi

Ei ole enää myynnissä valitettavasti

• Anonyymi

Yleensä vihreitä. Palaessa siitä tipahteli ainetta.

• Anonyymi

Paloi hiukan samanlaisella liekillä kuin hitsauspilli ja näytti ja haisi myös erilaiselta kuin tähtisädetikku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe