Kiitos suomalaisille juhlavuodesta! Eläköön SUOMI!
Juhlavuoden 2017 viimeinen päivä on huomenna.
Hyvää ja onnellista uutta vuotta 2018 kaikille meille suomalaisille!
Tehkäämme Suomesta vieläkin parempi maa!
Kiitos suomalaisille juhlavuodesta! Eläköön SUOMI!
7
67
Vastaukset
Hyvää, onnellista ja iloista uutta vuotta kaikille palstalaisille.
Myös 100-vuotiaalle kotimaallemme.
Tuokion kuluttua alkaa se uudenvuodenaatto.
Juhlailoa kaikille !- Mä-duunaan-duuniakin
""""""""""Tehkäämme Suomesta vieläkin parempi maa!""""""""""
Eläkeläisetkö sen tekevät? Millä tavalla?Eläkeläiset, vähävaraisetkin, voivat vaikuttaa moniin asioihin. Esimerkiksi naapurien ja lähiympäristön viihtymiseen vaikutamme jokainen.
Onnea, iloa ja kaikkea hyvää uuden vuoden päiviin myös palstalasille!
Iloitaan yhdessä kaikesta hyvästä ja yritetään keksiä uusia keinoja maailman ja oman lähiympäristönmme parantamiseksi.- Isänmaan_itsenäisyys
Me kaikki onnea tavoitamme,
ei ole onnea suurempaa
kuinoma koti ja rakaimpamme
ja tämä taivas tämä maa.
Jos sateenkaaren tuolla puolen
ois kultaa,kunniaa maailman,
niin niistä kantakoon toiset huolen,
mä kotiseutua rakastan.
Jos ihmiskohtalot kauhistaisi
tai meno mieletön masentaa,
niin ken ei lohtua siitä saisi
kun omaan kotiin tulla saa.
Ja milloin kauaksi täältä lähdet,
niin kotiin kaipaat takaisin,
kun muistat-kauneimmin taivaan tähdet
sen yllä loistavat kuitenkin.
Itsenäisyys, isänmaa, koti Isänmaan_itsenäisyys kirjoitti:
Me kaikki onnea tavoitamme,
ei ole onnea suurempaa
kuinoma koti ja rakaimpamme
ja tämä taivas tämä maa.
Jos sateenkaaren tuolla puolen
ois kultaa,kunniaa maailman,
niin niistä kantakoon toiset huolen,
mä kotiseutua rakastan.
Jos ihmiskohtalot kauhistaisi
tai meno mieletön masentaa,
niin ken ei lohtua siitä saisi
kun omaan kotiin tulla saa.
Ja milloin kauaksi täältä lähdet,
niin kotiin kaipaat takaisin,
kun muistat-kauneimmin taivaan tähdet
sen yllä loistavat kuitenkin.
Itsenäisyys, isänmaa, kotiRoskaa.
H.- Ai_SINÄKÖ
niin taitavat kaikki ajatella?
- Niinkö-
Siis että Hunksi on roskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511