Sims 4 ongelma

Sekukasäet

Elikkäs juttu on näin että asensin uusimman päivityksen Sims 4:seeni. Avasin pelin, aivan kuin ennenkin ja ensimmäisestä latausruudusta lähtien alkoi ruudun ylhäältä tulemaan valkoisia palkkeja jotka muistutti jollain tavalla glichiä. Päävalikossa sama jatkui, ja siitä eteenpäin kaikki paheni. Kuulin että näytönohjain ongelmalta tuo kuulostaa, mutta koneeni jolla tuota pelaan toimii aivan moitteettomasti ja ainoa paikka jossa tuota ilmenee on itse The Sims 4. Vähän outo juttu mutta toivottavasti joku osaisi auttaa.

3

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet jo varmaan kokeillut seuraavat:
      - korjannut pelin (mahdollisesti jopa asentanut pelin uudelleen)
      - vaihtanut grafiikka-asetuksia (pudottanut resoluutioita ja fps-lukua tms.) ja/tai käyttänyt läppärimoodilla
      - verrannut tietokoneesi arvoja pelin suosituksiin
      - tarkistanut onko grafiikkakorttiisi päivityksiä ja sellaisten löytyessä asentanut ne. (grafiikkaepäilyt)

Mitä muuta olet jo kokeillut?

• Cutemolang

Minulla on sama ongelma mutta en saa sitä korjattua. Osaisitko vielä auttaa jollakin tavalla? @simahtanut

• Vanhentunut modi (esim. UI-cheats) on aiheuttanut aikoinaan muutamille pelaajille valkean näytön ja lukemani mukaan jotkut muutkin ladatut, kuten esimerkiksi vaatekappaleet.

Tämä tietenkin vain siinä tapauksessa että on modeja tai muita ladattuja on käytössä: modikansio pois pelistä - vaikka työpöydälle - yhden käynnistyksen ajaksi. Peli generoi uuden kansion ja pelaaja voi todeta toimiiko peli ilman modeja. jos toimii vika on modeissa, eli joku tai jotkut niistä lienevät vanhentuneet jonkin päivityksen yhteydessä. Vanhat ladatut vaihtoon tai kokonaan pois, kansio takaisin ja pelin pitäisi toimia.

Muita virhemahdollisuuksia on lukemattomia, mutta modit ovat yleensä syystäkin ensimmäisiä epäiltyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      295
      14682
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      180
      4288
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      137
      3918
    4. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      458
      1900
    5. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1898
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1766
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      52
      1395
    8. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      153
      1257
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      67
      1180
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1161
    Aihe