Tosi kuin vesi!

kissafani-82

Elikkä tää vitsi on totisinta totta:
Mun 3 kaveria oli soittanu kuskin heille ja menneet "kaverinsa" luona käymäs hakemas sen kylään heille.
Heidän "kaveri" kaivoi syvää kuoppaa kotonaan puun viereen, johon 1 kavereistani tuumasi:"Kaivaako tuo isällensä hautaa?"
Kuski ei kuulemma pystynyt nauramiselta heti ajamaan takaisin päin kun "kaveri" tuli kyytiin.
Hih, kaikkea sitä humalassa päästää suustaan!!!

7

2713

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualta

sun on pakko olla turusta...

• kissafani-82

Oon paljo pohjoisemmasta "kolkasta"!
        Eihän mun murre muistuta Turun murretta?! EII...EN HALUA!!!

• kissafani-82
        kissafani-82 kirjoitti:

Oon paljo pohjoisemmasta "kolkasta"!
        Eihän mun murre muistuta Turun murretta?! EII...EN HALUA!!!

Siis mä laitoin sen takia noin "selvästi" ton tekstin, jotta ihmiset ymmärtää mitä lukevat...mun oikea murre on niin hankalaa, ettei kukaa saa siitä selvää!

Käännös mun murteeksi:
        Siis mä laitoon sen takia noin "selevästi" ton tekstin, notta ihimiset ymmärtää mitä lukoo...mun oikia murre on niin vaikiaa, jottei kukaa saa siitä selevää!

• tervekupukki
        kissafani-82 kirjoitti:

Siis mä laitoin sen takia noin "selvästi" ton tekstin, jotta ihmiset ymmärtää mitä lukevat...mun oikea murre on niin hankalaa, ettei kukaa saa siitä selvää!

Käännös mun murteeksi:
        Siis mä laitoon sen takia noin "selevästi" ton tekstin, notta ihimiset ymmärtää mitä lukoo...mun oikia murre on niin vaikiaa, jottei kukaa saa siitä selevää!

Taidat olla häiriintynyt? En näe koko tarinassa mitään pointtia enkä hauskaa, voi toki olla että olen tosikko tai sitten sinä olet sairas sairas sairas. Tämäkin tarina on tosi: kävelin kerran kadulla ja näin työmiesten kaivavan kuoppaa tokaisin kakkakuoppaako kaivatte, johon työnjohtaja rupesi naurua ja ei heti voinut jatkaa opastamista. He kaivoivat metrotunnelia helsinkiläisille eli siis metro on kakkaa ahahhahahhahah

• kissafani-82
        tervekupukki kirjoitti:

Taidat olla häiriintynyt? En näe koko tarinassa mitään pointtia enkä hauskaa, voi toki olla että olen tosikko tai sitten sinä olet sairas sairas sairas. Tämäkin tarina on tosi: kävelin kerran kadulla ja näin työmiesten kaivavan kuoppaa tokaisin kakkakuoppaako kaivatte, johon työnjohtaja rupesi naurua ja ei heti voinut jatkaa opastamista. He kaivoivat metrotunnelia helsinkiläisille eli siis metro on kakkaa ahahhahahhahah

En mä voi sille mitää jos oot huumorintajuton...koita pärjätä kurjuutesi kanssa!

• Hted

Kerrotko, mikä oli hauskaa? En oikein ymmärtäny, taidat olla ihan hyvässä tuubassa vieläkin.

• tajuton

Luin jutun about 3 kertaa enkä millään vieläkään keksi missä on pointti ja mitä siinä on hauskaa. Mutta ehkä kissafani onkin niin ovela että tässä just on se pointti. Lankaan mentiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe