Elikkä tää vitsi on totisinta totta:
Mun 3 kaveria oli soittanu kuskin heille ja menneet "kaverinsa" luona käymäs hakemas sen kylään heille.
Heidän "kaveri" kaivoi syvää kuoppaa kotonaan puun viereen, johon 1 kavereistani tuumasi:"Kaivaako tuo isällensä hautaa?"
Kuski ei kuulemma pystynyt nauramiselta heti ajamaan takaisin päin kun "kaveri" tuli kyytiin.
Hih, kaikkea sitä humalassa päästää suustaan!!!
Tosi kuin vesi!
7
2683
Vastaukset
- muualta
sun on pakko olla turusta...
- kissafani-82
Oon paljo pohjoisemmasta "kolkasta"!
Eihän mun murre muistuta Turun murretta?! EII...EN HALUA!!! - kissafani-82
kissafani-82 kirjoitti:
Oon paljo pohjoisemmasta "kolkasta"!
Eihän mun murre muistuta Turun murretta?! EII...EN HALUA!!!Siis mä laitoin sen takia noin "selvästi" ton tekstin, jotta ihmiset ymmärtää mitä lukevat...mun oikea murre on niin hankalaa, ettei kukaa saa siitä selvää!
Käännös mun murteeksi:
Siis mä laitoon sen takia noin "selevästi" ton tekstin, notta ihimiset ymmärtää mitä lukoo...mun oikia murre on niin vaikiaa, jottei kukaa saa siitä selevää! - tervekupukki
kissafani-82 kirjoitti:
Siis mä laitoin sen takia noin "selvästi" ton tekstin, jotta ihmiset ymmärtää mitä lukevat...mun oikea murre on niin hankalaa, ettei kukaa saa siitä selvää!
Käännös mun murteeksi:
Siis mä laitoon sen takia noin "selevästi" ton tekstin, notta ihimiset ymmärtää mitä lukoo...mun oikia murre on niin vaikiaa, jottei kukaa saa siitä selevää!Taidat olla häiriintynyt? En näe koko tarinassa mitään pointtia enkä hauskaa, voi toki olla että olen tosikko tai sitten sinä olet sairas sairas sairas. Tämäkin tarina on tosi: kävelin kerran kadulla ja näin työmiesten kaivavan kuoppaa tokaisin kakkakuoppaako kaivatte, johon työnjohtaja rupesi naurua ja ei heti voinut jatkaa opastamista. He kaivoivat metrotunnelia helsinkiläisille eli siis metro on kakkaa ahahhahahhahah
- kissafani-82
tervekupukki kirjoitti:
Taidat olla häiriintynyt? En näe koko tarinassa mitään pointtia enkä hauskaa, voi toki olla että olen tosikko tai sitten sinä olet sairas sairas sairas. Tämäkin tarina on tosi: kävelin kerran kadulla ja näin työmiesten kaivavan kuoppaa tokaisin kakkakuoppaako kaivatte, johon työnjohtaja rupesi naurua ja ei heti voinut jatkaa opastamista. He kaivoivat metrotunnelia helsinkiläisille eli siis metro on kakkaa ahahhahahhahah
En mä voi sille mitää jos oot huumorintajuton...koita pärjätä kurjuutesi kanssa!
- Hted
Kerrotko, mikä oli hauskaa? En oikein ymmärtäny, taidat olla ihan hyvässä tuubassa vieläkin.
- tajuton
Luin jutun about 3 kertaa enkä millään vieläkään keksi missä on pointti ja mitä siinä on hauskaa. Mutta ehkä kissafani onkin niin ovela että tässä just on se pointti. Lankaan mentiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782