Onko Turunsarjakuvakauppa.fi luotettava kauppa?
Turunsarjakuvakauppa.fi
6
303
Vastaukset
- ludwigteodorhubert
Itsekin mietin jotta tekisin lähiaikoina sieltä tilauksen. Joten kiva jos joku tietäisi kertoa !
- kysyvä
Minä laitoin tilauksen menemään tuonne ja kerron sitten täällä miten kävi.
- Kysyvä
Onko kukaan tilannut http://www.lukuhetki.fi mitään? Kokemuksia?
- Yksiasiakas
Olen tilannut sekä Turun Sarjakuvakaupasta että Jyväskylän Lukuhetkestä muutaman kerran uutta ja käytettyä sarjakuvaa. Tilaukset olen tehnyt molemmille niitten omien nettisivujen kautta. Homma on toiminut ja tuotteet ovat tulleet nopeasti sinne minne on pitänytkin ja ehjänä. Ei ole ollut huomauttamista kummassakaan.
- Kysyvä
Tilasin turunsarjakuvakaupasta. Tilaus tuli ja oli ihan ok.
- ludwigteodorhubert
En sitten itse kuitenkaan turunsarjakuvakaupasta tilannut niitä, mitä tuolloin uutenavuotena uumoilin, vaan nettihuutokauppaa käytin. Hyvä tietää kommentteja jos joskus vielä tilaa.
Lukuhetki on muuten mielestäni luotettava liike. Olen tilannut joitakin kertoja, ja takavuosina monesti käynytkin kys.liikkeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15211446- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565924Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644900- 164697
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas894230- 853522
- 803270
- 481771