Olen 11 vuotias, ( tiedän, nuori ) 144cm pitkä ja 29,0 kg painava tyttö joka näkee itsensä todella lihavana. Äiti tyrkyttää epäterveellisiä ruokia koska olen niin laiha. Isäkin huolissaan. Itse en vaan voi mitenkään käsittää että miten tällainen pullukka voisi olla laiha? Haluan vain laihtua... Lääkärillä tai ravitsemusterapeutilla käydään melkein joka viikko mutta ei auta :( vaikea kertoa tästä kellekään. Ajattelin vain kysyä että mitä pitäisi tehdä? :(( Kaikkien ruokien kalorit pitää tarkistaa ennen kuin mitään laittaa suuhunsa. En osaa enää nauttia elämästä, tai varsinkaan ruoasta...
Olen lihava mutta alipainoinen.
2
523
Vastaukset
- syövaan
Se kuuluu anoreksiaan että näkee itsensä lihavana vaikkei ole
- laihuuus
Oisko sulla kikkii tms jos haluisit jutella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 196970
- 55762
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15506- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450