Ilotulituksia pakoon omalla paikkakunnalla

Pullotunkki

Moni hotelli ottaa lemmikit vastaan. Mekin vietimme viime yön Vantaalla hotellissa, jonka lähellä ei ole asutusta. Koiriemme ahdistuneisuustaso lähes olematon...

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootpimee

      Onko sinulla liikaa rahaa? Tunget sitä koiran hotelliöihin? Oletko ihan pimeä?

      • ihmettelijävaan

        Kuuluuko sulle, tai onko sulta pois?


      • Ootpimee
        ihmettelijävaan kirjoitti:

        Kuuluuko sulle, tai onko sulta pois?

        Haista vittu. Aika moni syyttään köyhä, koditon tai työtön ottaisi mieluusti vastaan paskaseen rakkiisi tuhlaamasi rahat.


      • valintojanevaanon
        Ootpimee kirjoitti:

        Haista vittu. Aika moni syyttään köyhä, koditon tai työtön ottaisi mieluusti vastaan paskaseen rakkiisi tuhlaamasi rahat.

        No miksi sinuun omia, itse ansaitsemiani rahojani tuhlaisin?
        Täysin järjenvastaista.Miksi kukaan auttaisi käytösongelmaista, kiittamätöntä haistattelijaa?
        Eikö sossu auta riittävästi, ja siksi päivystät koirapalstalla, avuntoivossa?
        Turhaan päivystät, ei sulle kukaan almujaan anna.Jos koiralta jotain tippuu, niin ne saat varmasti pitää .Suomalaiset tietää, et jos kerjääjille rahaa annetaan, ne tulee vaan suurempana joukkiona jatkossa .Joten, ei lantin lanttia kannata heidänlaisilleen antaa!

        Mikä on syyttään köyhä, alkoholisti, narkkari, vai sekakäyttäjäkö? He ovat itse valintansa tehneet.Ja tiedän, naapurimaassa on parempi sosiaaliturva.Jos en omillani pärjäisi, sinne lähtisin.


    • Peselattiat

      Oliko mukavaa juoda itsensä sammuksiin koirien kanssa.

      • Pimeepeseelattiat

        Ei onneksi ole teiltä pois,vai kuinka?
        Kaikki ei läträä viinaksien kanssa ja kunkin rahatilanne on hänen henkilökohtainen asia.


    • villakarvajalka

      Mikä hotelli?
      Mä olin muutama vuosi sitten uudenvuodenyön Vantaalla hotellissa, tosin ilman eläimiä, ja voi jumalauta mikä helvetillinen pauke puoliltaöin alkoi. Hotellin asukkaat päättivät alkaa juhlimaan ja juhlittiinkin sitten maan perusteellisesti eli myös raketein. Nuku siinä sitten. En nukkunut.

    • Stopjust

      Joo hienoa että hauvat saa turvaa ääniltä ja välkkyviltä valoilta ok mutta toivon nyt hartaasti että vihdoin tänä vuonna opitte tekin siivoamaan ne kakkanne ja pissanne pois mikäli kadunvarsille on ollut tapana tarpeet tehdä. Alkais olla korkea aika tätä järjestyssääntöä alkaa noudattaa. Eikä tässä ole kyseessä mikään yksittäistapaus vaan verrattain yleinen koiranulkoiluttajien välinpitämättömyys! Nyt hei selkärankaa siihen harrastukseen vaikka kotonanne sitten ulosteissa olisittekin julkinen katu ei ole mikään käymälä!

      • tietotaitoinen

        Minä oon aina keränny, paitsi hoitamattomilta alueilta.Noudatan siis lakeja.😁


    • Ilmeisesti se lentokentän hotelli, josta tuli uutisissakin? Ihan hieno homma, että tuollaisia on keksitty. Tosin onhan se myös hotellinkin hyöty, melko hyvää bisnestä :D ja mainosta.
      Hienoa se on, että jos on mahdollisuus, niin ajatellaan koiraa niin pitkälle kuin on mahdollista.
      Tosin viimekädessä kaikkein parasta olisi myöskin, ettäjalostuksella vaikutettaisiin siihen mahdollisemman paljon, ettei stä kautta tuli paukkuarkuutta tai ääniherkkyyttä ylipäätään... Onhan se kuitenkin huomattavasti yleisempää jossain roduissa, kuin toisissa. Joissain roduissa jopa erittäin harvinaista, kuten omissa harrastamissanikin.

      • pelkoalkoinäin

        Metsästyskoirani ei pyssynpauketta pelkää.Mutta pelkää nykyään rakettien suhinaa ja räiskyntää sekä valojen vilkkunaa.Ei pelkää muuten mitään,eikä pelkäisrajetteja,ellei niitä olis joku liian lähellä ampunut.Kaikki läheskään,ei ymmärrä sääntöjä,että vain 18-2 välillä ammutaan.Ne vähemmän älykkyysosamäärän omaavat ei sääntöjä noudattaneet, ymmärtäneet, että kahta päivää ennen ei sais ampua.Ei osattu varoa, ja sitten lähellä ampuivat, ne kurjat älykääpiöt😒
        Koirien jalostuksella ei tuohon voisi vaikuttaa.Ihmisten jalostuksella ja kurssittamisella ehkä😬


    • NormanBatess

      Luonnevikaisten oma hotelli.

      • opiksisinulle

        Kateus rumentaa ihmisen mielen, ja kokoihmisen.


      • riippuvuusjo

        Koirahullu taas koirapalstalla.Koirat houkuttelevat , etkä pysty pysymään poissaXD


    • Kaipa_koira_ihmiset

      saavat viettää uudenvuoden aaton miten tahtovat. Itse en kyllä koiran takia mihinkään hotelleihin lähtisi. Meillä koira jäi ainakin yksin kotiin siksi aikaa, kun kävimme lasten kanssa ampumassa raketit. Normaalit ulkoilut myös mentiin silti. Koira vähän läähättää paukuista ja vetää enempi remmissä, mutta itse en noteeraa asiaa mitenkään ja lopulta koirakin oli suht rauhallinen. Koiran pelkoihin ei kannata lähteä mukaan ja silitellä sitä palkitsevasti.

    • Kansalaisaloite

      Nyt kaikilla, ketkä haluavat jokavuotisen lemmikkien ja luonnoneläinten rakettihelvetin loppuvan, on mahdollista vaikuttaa. Käykäähän allekirjoittamassa kansalaisaloite:

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2736

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1749
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      72
      1092
    3. 45
      1045
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      67
      1005
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe