Elikkä, suunnitelmissa olis lähteä Balille kyseiseen aikaan mutta päivää ei ole lyöty lukkoon.
Olisko ketään lähdössä kyseiseen aikaan Balille??
Balille matkaajia nyt tammikuussa 2018 ?
6
242
Vastaukset
- balille2018
Täällä olisi yksi! Olen lähdössä tammikuun lopulla.
Moi, itse olen lähdössä 16 - 19.01 välillä. Tarkoitus olla ensin muutama päivä siinä jossain ihan lähistöllä ja siitä sitten muualle? Majoituksia en juurikaan varaile kun muutamaksi päiväksi saapuessa paikan päälle. Eli ihan reppu meiningillä ja hyvällä mielellä matkaan.
- balille2018
Mun lento lähtee 21pv. Suunnitelmissa käväistä ainakin Ubudissa, Canggussa ja Uluwatussa. Majoitusten suhteen ihan samat suunnitelmat, katsoo minne tiet sitten vievät! Reppumeinigillä myöskin.
- balillemyös
Meitä on lähdössä kaksi 21.1 kahdeksi viikoksi
- balillemyös
Toivottavasti ei ihan koko aikaa sada;) Me kaksi ollaan varattu hotelli jo. Minulle on valokuvaus rakas harrastus, joten kuljen kuvaamassa siellä sun täällä, ainakin Nusa Penidalle aikomus mennä muutamaksi yöksi. Ja kaikkihan riippuu täysin ilmoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184