Elikkä, suunnitelmissa olis lähteä Balille kyseiseen aikaan mutta päivää ei ole lyöty lukkoon.
Olisko ketään lähdössä kyseiseen aikaan Balille??
Balille matkaajia nyt tammikuussa 2018 ?
6
229
Vastaukset
- balille2018
Täällä olisi yksi! Olen lähdössä tammikuun lopulla.
Moi, itse olen lähdössä 16 - 19.01 välillä. Tarkoitus olla ensin muutama päivä siinä jossain ihan lähistöllä ja siitä sitten muualle? Majoituksia en juurikaan varaile kun muutamaksi päiväksi saapuessa paikan päälle. Eli ihan reppu meiningillä ja hyvällä mielellä matkaan.
- balille2018
Mun lento lähtee 21pv. Suunnitelmissa käväistä ainakin Ubudissa, Canggussa ja Uluwatussa. Majoitusten suhteen ihan samat suunnitelmat, katsoo minne tiet sitten vievät! Reppumeinigillä myöskin.
- balillemyös
Meitä on lähdössä kaksi 21.1 kahdeksi viikoksi
- balillemyös
Toivottavasti ei ihan koko aikaa sada;) Me kaksi ollaan varattu hotelli jo. Minulle on valokuvaus rakas harrastus, joten kuljen kuvaamassa siellä sun täällä, ainakin Nusa Penidalle aikomus mennä muutamaksi yöksi. Ja kaikkihan riippuu täysin ilmoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838