Elikkä, suunnitelmissa olis lähteä Balille kyseiseen aikaan mutta päivää ei ole lyöty lukkoon.
Olisko ketään lähdössä kyseiseen aikaan Balille??
Balille matkaajia nyt tammikuussa 2018 ?
6
269
Vastaukset
- balille2018
Täällä olisi yksi! Olen lähdössä tammikuun lopulla.
Moi, itse olen lähdössä 16 - 19.01 välillä. Tarkoitus olla ensin muutama päivä siinä jossain ihan lähistöllä ja siitä sitten muualle? Majoituksia en juurikaan varaile kun muutamaksi päiväksi saapuessa paikan päälle. Eli ihan reppu meiningillä ja hyvällä mielellä matkaan.
- balille2018
Mun lento lähtee 21pv. Suunnitelmissa käväistä ainakin Ubudissa, Canggussa ja Uluwatussa. Majoitusten suhteen ihan samat suunnitelmat, katsoo minne tiet sitten vievät! Reppumeinigillä myöskin.
- balillemyös
Meitä on lähdössä kaksi 21.1 kahdeksi viikoksi
- balillemyös
Toivottavasti ei ihan koko aikaa sada;) Me kaksi ollaan varattu hotelli jo. Minulle on valokuvaus rakas harrastus, joten kuljen kuvaamassa siellä sun täällä, ainakin Nusa Penidalle aikomus mennä muutamaksi yöksi. Ja kaikkihan riippuu täysin ilmoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883199Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032463Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711445- 971323
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501276- 551083
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031