Kukahan voitti harsunkankaan hiihdot tänä vuonna. Edellisen kerran kun olin paikalla vuonna 1958, niin hakulinen voitti.
harsunkankaan hiihdot
12
1358
Vastaukset
- harsunvoittaja
Minä voitin. Osallistujia oli kaksi. Ladut olivat tosi huonossa kunnossa, ku latujen tekijä oli saanut lapsen. Kyyjärvellä näemmä miehetkin synnyttää.
- Urheiluexpertti
Suomen hiihtoliitto tiedottaa että mieshiihtäjät ovat alkaneet käyttämään naisten SITEITÄ.
- takaajo
Kyllä nyt alkaa näyttää pahasti siltä että 2018 kisoihin saadaan Kunniapuheenjohtaja
paikalle,Kansalaispuolueesta.Harsunkankaan hiidon voittaja 2018 on vielä vähän epäselvä.
Äänestä pääset voittajasta selville.Saataa Ilmajoen Kisailijoista tulla voittaja.- Läski-ipu
Ei tainnut "takaajo" tuotaa tulosta saada Kunniapuheenjohtajaa paikalle 2018.
Taisi vaihtua Ähtärin vierailuun 2018.Pandakarhut saavat huomion.(Maakuntakierros)
On hienoa että Harsunkaankaan hiidot ovat.Sarjoja piisaa niin lapsille kuin aikuisillekin.
On hienoa että talkootyö tuo tulosta ja ihmiset jaksavat hyvän asian puolesta toimia. - hiihtolegenda
Kuka se kunniapuheenjohtaja on?
- Vuorothukas
hiihtolegenda kirjoitti:
Kuka se kunniapuheenjohtaja on?
Etkö tunne Kotikuntasi seurojen Kunniapuheenjohtajia?
Kunniapuheenjohtaja on vapautettu jäsenmaksusta ja jäsenyys on elin ikäinen.
Kunniapuheenjohtajalla on yhdistyksen kokouksissa äänioikeus ja yksi ääni.
Hiihtolegendaariset:Mika Myllylä. - hiihtolegenda
Ei aukene vieläkään? Kuka se on? Varmaan joku Huumarkangas?
- Vuorothukas
hiihtolegenda kirjoitti:
Ei aukene vieläkään? Kuka se on? Varmaan joku Huumarkangas?
Aloittaja kysyi kuka voitti 2018 Harsunkankaan hiidon.
Taisi tänä vuonna jäädä kisat väliin.
Vedätystä..........Jätetään nyt kumminkin ( ...... ) vaivaamaan. - joojop
Olisiko joku metsästysseuran puheenjohtaja?
- Olisko
Maakuntaviesti 17.2.2018 klo 12:00 Harsunkangaan maastossa.
- Kisa213
Saiko Kyyjärvi joukkueen kisoihin?
- Vuorothukas
Kisa213 kirjoitti:
Saiko Kyyjärvi joukkueen kisoihin?
Eritäin salainen tieto!
Jättäkää kumminkin ...........................vaivaamaan.
Paikanpäällä sen sitten nähdään/ennakko ilmotukset tehtiin tammikuulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374