Mitä mieltä teini pojat ovat oikeasti sellaisesta henkilöstä joka välittää ja huolehtii/huolehtisi aidosti ja oikeasti teini poikaystävästä. Eli pojasta jonka kanssa seurustelee ja kyseessä on vakavampi suhde. Osaako teini pojat oikeasti arvostaa/ymmärtää tälläistä? Haluasin nähdä/kokea aitoja ja rehellisiä mielipiteitä asiasta.
Kysymys teini pojille
8
207
Vastaukset
- joooooooooo
Siis ite haluun just sellase ttttöystävän mä ainaki arvostan ja välutän samal lail takas
- 16vjätkä
No itte ainakin arvostaisin tollasta tyttö ystävää ja ois kivempi mennä iltasin nukkumaan jos siinä vieressä ois joku kiva tyttö joka välittää susta ja ite hänestä
- alhsf
valtavasti riippuu henkilöstä jolta kysyy, mutta epäilen että on monia, jotka eivät haluaisi ottaa suhdetta tosissaan.
en kyl oo varma T. Hikky - Anonymous666
Oiskai pitäny muistaa mainita (viestin aloittaja,) että olen itse poika,
- Vesimies84
Taidan olla liian vanha vastaamaan... mutta vastataan. Heitit ilmoille oikeat kriteerit,
noin se kuuluu mennä, suhdetta pitää väliajoin huoltaa, ottaa molemminpuolisesti
toinen huomioon... niinku, sulle mulle sulle mulle, kutsutaan politiikassa solidaarisuudeksi
ja sosialismiksi... jakamisen iloa. Siitä en mene takuuseen, pystyykö 15vee kundit ihan
100 lasissa olemaan helliä rakastajia, riippuu varmaan luonteesta, mut jos kohdalle osuu
joku Tony Halmeen taikka Matti Nykäsen kaltainen urpouhoaja, semmoiset pitää jättää pikimmiten ku nalli kalliolle. Jos on kundilla vähänkään älliä ja itsehillintää niin voit katsella sitä kundia vaikka miten monta vuotta, jos keskinäinen kunnioitus toimii kitkatta.
Nykyään kuulee sitä haista vittua ku jotku teinikundit keskustelee, rööki huulessa ja räkivät
maahan, sit on nämä narkkarikundit, friidu saattaa olla ookoo, mut kundi näyttää ihan pöllyssä olevalta, niin mä mietin et miten noi friidut voi sietää tollasta karjjua joka sössöttää vaan eikä
missään sen touhussa oo mitään järkee. Sikamiehet pitää tarkkaa nähdä jo päältäpäin, ettei
käy sitten niin että tulee nyrkistä simmuun kun kundilla sattuu vitutuskäyrä kohoamaan ja sä
oot siinä lähimpänä uhrina.
Sori, tais olla aika rankka kirjoitus loppua kohden.
Mut lycka till rakkauden saralla, voin sanoo että rakkaus
on maailman ihanin fiilis ku ajattelet pivittäin sitä rakkauden
kohdetta. - Anonymous666
Mä oon jo tiedostanu noi systeemit. Sekin oikeastaan hankaloittaa tilannetta. Eli ei ollut mulle mitenkää rankkaa tekstiä. Kundit kyllä kiinostaa, mutta osasit hyvin tuoda kundeista ne ikävät mahdollisuudet esille ja mä en halua mitään nyrkit pystyssä heiluvaa uhoajaa ja elää pelossa. Vaan haluun kokea rakkautta, lämpöä, läheisyyttä ja mulle itselleni on ikävä kyllä jääny justiinkin kundeista semmonen kuva, että ne on uhoojia ja jne. Eivätkä sen takia kykene oikein välittämiseen. Välitä siitä jos joku toinen välittää niistä ja sit muutenkin läheisyys, lähestyminen, yhdessä olo ja seurustelu. Ni ovat tuntuneet olevan lähes ylitsepääsemätyömän vaikeita asioita kundeille. Mutta kaikesta huolimatta vaikka tää mua ärsyttää jätkissä paljon että niistä tulee tavallaan mun silmiin esille tietynlainen välinpitämättömyys, ni en mä niille kumminkaa pysty olemaan vihainen tai korkeintaan hetken ja koitan lohduttautua sillä että pojat on poikia ja yritän ymmärtää niitä. Tosin kai mussakin on jotain vikaa kun tuntuu että haluan liian täydellistä poitsua ja tälläisiä poitsuja ei kyllä ole järkevän välimatkan päässä.
- Einarkkaria
On niitä, kyll tulee vastaan
- Anonymous666
Kerro että missä niitä tulee vastaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926