Kysymys teini pojille

Anonymous666

Mitä mieltä teini pojat ovat oikeasti sellaisesta henkilöstä joka välittää ja huolehtii/huolehtisi aidosti ja oikeasti teini poikaystävästä. Eli pojasta jonka kanssa seurustelee ja kyseessä on vakavampi suhde. Osaako teini pojat oikeasti arvostaa/ymmärtää tälläistä? Haluasin nähdä/kokea aitoja ja rehellisiä mielipiteitä asiasta.

8

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooooooooo

      Siis ite haluun just sellase ttttöystävän mä ainaki arvostan ja välutän samal lail takas

    • 16vjätkä

      No itte ainakin arvostaisin tollasta tyttö ystävää ja ois kivempi mennä iltasin nukkumaan jos siinä vieressä ois joku kiva tyttö joka välittää susta ja ite hänestä

    • alhsf

      valtavasti riippuu henkilöstä jolta kysyy, mutta epäilen että on monia, jotka eivät haluaisi ottaa suhdetta tosissaan.

      en kyl oo varma T. Hikky

    • Anonymous666

      Oiskai pitäny muistaa mainita (viestin aloittaja,) että olen itse poika,

    • Vesimies84

      Taidan olla liian vanha vastaamaan... mutta vastataan. Heitit ilmoille oikeat kriteerit,
      noin se kuuluu mennä, suhdetta pitää väliajoin huoltaa, ottaa molemminpuolisesti
      toinen huomioon... niinku, sulle mulle sulle mulle, kutsutaan politiikassa solidaarisuudeksi
      ja sosialismiksi... jakamisen iloa. Siitä en mene takuuseen, pystyykö 15vee kundit ihan
      100 lasissa olemaan helliä rakastajia, riippuu varmaan luonteesta, mut jos kohdalle osuu
      joku Tony Halmeen taikka Matti Nykäsen kaltainen urpouhoaja, semmoiset pitää jättää pikimmiten ku nalli kalliolle. Jos on kundilla vähänkään älliä ja itsehillintää niin voit katsella sitä kundia vaikka miten monta vuotta, jos keskinäinen kunnioitus toimii kitkatta.

      Nykyään kuulee sitä haista vittua ku jotku teinikundit keskustelee, rööki huulessa ja räkivät
      maahan, sit on nämä narkkarikundit, friidu saattaa olla ookoo, mut kundi näyttää ihan pöllyssä olevalta, niin mä mietin et miten noi friidut voi sietää tollasta karjjua joka sössöttää vaan eikä
      missään sen touhussa oo mitään järkee. Sikamiehet pitää tarkkaa nähdä jo päältäpäin, ettei
      käy sitten niin että tulee nyrkistä simmuun kun kundilla sattuu vitutuskäyrä kohoamaan ja sä
      oot siinä lähimpänä uhrina.

      Sori, tais olla aika rankka kirjoitus loppua kohden.
      Mut lycka till rakkauden saralla, voin sanoo että rakkaus
      on maailman ihanin fiilis ku ajattelet pivittäin sitä rakkauden
      kohdetta.

    • Anonymous666

      Mä oon jo tiedostanu noi systeemit. Sekin oikeastaan hankaloittaa tilannetta. Eli ei ollut mulle mitenkää rankkaa tekstiä. Kundit kyllä kiinostaa, mutta osasit hyvin tuoda kundeista ne ikävät mahdollisuudet esille ja mä en halua mitään nyrkit pystyssä heiluvaa uhoajaa ja elää pelossa. Vaan haluun kokea rakkautta, lämpöä, läheisyyttä ja mulle itselleni on ikävä kyllä jääny justiinkin kundeista semmonen kuva, että ne on uhoojia ja jne. Eivätkä sen takia kykene oikein välittämiseen. Välitä siitä jos joku toinen välittää niistä ja sit muutenkin läheisyys, lähestyminen, yhdessä olo ja seurustelu. Ni ovat tuntuneet olevan lähes ylitsepääsemätyömän vaikeita asioita kundeille. Mutta kaikesta huolimatta vaikka tää mua ärsyttää jätkissä paljon että niistä tulee tavallaan mun silmiin esille tietynlainen välinpitämättömyys, ni en mä niille kumminkaa pysty olemaan vihainen tai korkeintaan hetken ja koitan lohduttautua sillä että pojat on poikia ja yritän ymmärtää niitä. Tosin kai mussakin on jotain vikaa kun tuntuu että haluan liian täydellistä poitsua ja tälläisiä poitsuja ei kyllä ole järkevän välimatkan päässä.

    • Einarkkaria

      On niitä, kyll tulee vastaan

      • Anonymous666

        Kerro että missä niitä tulee vastaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5554
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2312
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      940
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      763
    Aihe