Luotettavaa ja mukavaa matkaseuraa hakusessa

Leppoisa, mukava ja kaikinpuolin keskustelutaitoinen 51v. lapseton ja nuorekas heteronainen hakee kevääksi/kesäksi matkaseuraa. En polta, enkä käytä alkoholia, mutta jos itse käytät näitä niin se ei minua häiritse eikä ole ongelma. Lähinnä olen kiinnostunut ns. aurinkolomasta. Matkalta odotan, ja haluaisin auringonottoa, uimista, leppoisaa oleilua ja mahdollisia veneretkiä tai muuten lomakohteeseen tutustumista kävellen jne. Voit laittaa myös sähköpostia os. acnes@suomi24.fi
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Kiinnostaako 2 vko-2kk 77v papperon seurassa vuokra-asunnossa avustajana,, peräänkatsojana? Oma mh.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Täältä löytyy apua. Mikä on papperon sähköpostiosoite?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hoida kuule itse itsesi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos kuitenkin käyttäisit omaa nimimerkkiäsi kirjoittaessasi vastauksia tänne. Kiitos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minua kiinnostaa, olen varannut aurinkoloman kesäkuun alussa mutta hakukas lähtemään elo- tai syyskuussa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Luotettavaa ja mukavaa matkaseuraa hakusessa

Leppoisa, mukava ja kaikinpuolin keskustelutaitoinen 51v. lapseton ja nuorekas heteronainen hakee kevääksi/kesäksi matkaseuraa. En polta, enkä käytä alkoholia, mutta jos itse käytät näitä niin se ei minua häiritse eikä ole ongelma. Lähinnä olen kiinnostunut ns. aurinkolomasta. Matkalta odotan, ja haluaisin auringonottoa, uimista, leppoisaa oleilua ja mahdollisia veneretkiä tai muuten lomakohteeseen tutustumista kävellen jne. Voit laittaa myös sähköpostia os. acnes@suomi24.fi

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta