Minun hamsterini menee välillä ihan omassa häkissään lituksi. En ymmärrä mistä se voisi johtua sillä en löydä mitään netistä. Olen tarkkaillut sitä jo jonkin aikaa ja en ole saanut siitä mitään uutta tietoa. Eli se menee lituksi sen jälkeen yleensä ihan normaalisti nousee, se ei tee mitään erikoista sen jälkeen. Tätä tapahtuu välillä jos olen laittanut sen maahan. Vahdin sitä kyllä aina. En ole tiputtanut sitä ja katsonut aina sen ruoat ja juomat. Tätä on siis tapahtunut siitä asti kun se tuli meille ja on siis asunut meillä kaksi ja puoli kuukautta. Mitä tämä voisi tarkoittaa tai mistä se johtuu?
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4391918- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664