Minun hamsterini menee välillä ihan omassa häkissään lituksi. En ymmärrä mistä se voisi johtua sillä en löydä mitään netistä. Olen tarkkaillut sitä jo jonkin aikaa ja en ole saanut siitä mitään uutta tietoa. Eli se menee lituksi sen jälkeen yleensä ihan normaalisti nousee, se ei tee mitään erikoista sen jälkeen. Tätä tapahtuu välillä jos olen laittanut sen maahan. Vahdin sitä kyllä aina. En ole tiputtanut sitä ja katsonut aina sen ruoat ja juomat. Tätä on siis tapahtunut siitä asti kun se tuli meille ja on siis asunut meillä kaksi ja puoli kuukautta. Mitä tämä voisi tarkoittaa tai mistä se johtuu?
Outo tapa hamsterillani
Salainennimi
0
243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810