Loviisan kirkossa oikein on?
Mikä tuo porttoseimi
6
65
Vastaukset
- kirkosta.eronnut
Taas näitä kirkon epätoivoisia tempauksia. Jäsenet ovat häipyneet, niin pitää väkisin yrittää keksiä jotain uutta. Pieleen meni. Onneksi erosin kirkosta jo 2000-luvun alkupuolella, muutama tonni jo säästynyt eikä tarvitse maksaa tällaisesta.
- Pois.porttolasta
Suoli24 jo kerran sensuroi koko sen keskustelun, johon panin linkin Loviisan Antikristusta palvovan papin toilauksista kertovaan uutiseen. Tähän: https://mvlehti.net/2018/01/01/loviisan-kirkkoherra-madatti-kirkkonsa-sodoman-ja-gomorran-taideteoksella/
Kaiken tarkoituksenahan on ajaa Antikristuksen asiaa koko maailman saattamiseksi uuden siionistisen maailmanjärjestyksen hirmuvaltaan, johon verraten kommunismi (sama alulepanija siinäkin) ja Pohjois-Korea ovat pikulasten pyhäkoulua. Lue Kalergi -suunnitelmasta lisää.
Kuka hullu enää maksaa tälle mädättäjäjärjestölle? Mene sivulle eroakirkosta.fi ja tee tarvittavat toimet, että edes joskus pääsisit eroon tuon mädätyksen maksamisesta. Ei heti vaan suunnilleen vuoden päästä.
Saas nähdä kuinka kauan tämä saa olla netissä. Faktat kun ovat nykyisen valtaeliitin kielenkäytössä vihapuhetta ja kiihotusta kansanryhmää vastaan. Millaista ryhmää?- tuomionenkeli
Hyvä Pois.porttolasta.
Kiitos sinulle työstäsi totuuden levittämiseksi ihmisten silmien avaamiseksi.
Me olemme matkalla kohti todella hirveitä aikoja.
Uskokaa hyvät ihmiset tämä!
Kokemastasi sensuroinnista minulle tulee mieleen Idi Aminin sanat:
There is freedom of speech, but I cannot guarantee freedom after speech.
Toinen mieleeni nouseva vertaus löytyy raamatusta Luukkaan evankeliumista:
Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
Lisäksi on olemassa sanonta , ( vapaa lainaus):
Mikäli viette heiltä kynän he tarttuvat miekkaan!
Nimimerkille MitäpäMuuta:
Kirjoitat:
Täytyy vain toivoa, että tämä palstalla silmittömästi riehuva ihminen joskus saa rauhan sielulleen. ( kommenttisi Pois.porttolasta)
Me puhumme nyt huomattavasti suuremmista kokonaisuuksista kuin yhden ihmisen riehuminen ja hänen sielunsa rauha.
Hän yrittää varoittaa teitä kaikkia edessäolevasta.
Ottakaa hänen puheensa sisältö vakavasti!
- MitäpäMuuta
Täytyy vain toivoa, että tämä palstalla silmittömästi riehuva ihminen joskus saa rauhan sielulleen.
- MitäpäMuuta
Täytyy vain toivoa että tämä palstalla silmittömästi riehuva ihminen joskus saa rauhan sielulleen.
- Voiharmaapäitä
Kirkko on tosiaankin tilanteessa jossa toinen jalka on laiturilla ja toinen veneessä. Se ei tule menemään hyvin. Nuoremmat toivoisivat kirkolta henkistä edelläkävijyyttä, rohkeutta puolustaa hyvää ja ottaa kantaa tämän ajan ongelmiin.
Harmaapäät taas on uskollisimpia kirkossaistujia ja ne vaativat että mikään ei saa muuttua. Nämä haluavat että kirkko pysyy henkisesti 50-luvulla ja pappi löpisee aina samoja asioita, jotka ei saa koskaan olla ajankohtaisia. Kirkolla ei saa olla kantaa tämän hetken hengellisiin ongelmiin, ja jos on, kirkon ääni on konservatiivinen.
Hsrmaapäät on kyllä uskollisia kirkollisveronmaksajia mutta rivit harvenee seuraavan kymmenen vuoden aikana. Sen jälkeen voi kirkkosalissa kaikua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486