Hei. Olen 17 vuotias ihan kohta 18 täyttävä nuori mies ja olen rakastunut korviani myöten yhteen tyttöön. Olen kertonut tytölle rakastavani häntä eniten koko maailmassa ja olen kehunut häntä paljon. Ongelmana on että tyttö ei tiedä tunteistaan ja siitä mitä haluaa? Olen siis oikeasti kiintynyt ja rakastunut häneen enkä haluaisi menettää häntä koska hän tuntuu siltä oikealta. Välimatkaakin on mutta ei kai se saa olla este tosirakkaudelle!? En tiedä mitä pitäisi tehdä, luovuttaa en halluis koska rakastan häntä. Auttakaa epätoivosta
Olen ihastunut tyttöön mutta hän ei tiedä tunteist
Vierailija00000
3
1277
Vastaukset
- Mies17v
Jos tyttö ei ole varma tunteistaan tai tiedä mitä haluaa anna hänelle aikaa miettiä äläkä painosta päätöksen tekoon tai päätökseen. Hän tietää itse mitä hän haluaa. Ja jos hän ei tunne sinua kohtaan samoin ei se tarkoita että menettäisit hänet.
- Mies17v
Toivottavasti tästä oli apua. Mutta itse päätät mitä teet asialle
- Vierailija00000
Hänellä on myös komea isäpuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812356- 1831954
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1721801Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1181616Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311555- 1141370
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661106Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771103Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591045