12v rinnat C75

Morosanoporo

Ärsyttää, oon siis 12v tyttö, ja mun rinnat on C75. Mulla on oikeesti pahoja selkäkipuja, ja lisäks pojat tuijottaa. Oon mun luokan isorintaisin, ja muilla ei oo lähelläkään mun kokoo. Haluisin vähän neuvoja ja vertaistukee:)

14

1184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuihmekissanrakastaja

      Rintojen kasvulle ei voi mitään. Jollain ne kasvaa nopeammin ja jollain ei. Se myös riippuu että onko kehossasi rasvaa

    • yövalon_valvoja

      Tohon selkäkipuun vois auttaa jos olisit ilman rintaliivejä. Ainaskin kotona voisit olla aina ilman rintaliivejä, ja jos käyt vaikka kaupassa ja pidät jotain toppatakkia niin silloinkin mene luomuna ilman rintaliivejä. Mikäpä estää joskus menemästä kouluunkin luomuna, niin ei liivit purista.

      Juu, onhan ne hyvin kehittyneet rinnat aikamoinen huutomerkki pojille ja tytöillekin. Moni voi olla jopa tavallaan ylpeä siitä, että omalla luokalla on joku, jolla on naiselliset muodot. Mutta sitten eivät kuitenkaan osaa tuoda asiaa nätisti esille, vaan esim. pojat kuolaa ja yrittää kopeloida tms.

    • Sun kannattaa ostaa rintaliivit erikoisliikkeestä. Sellaisesta missä myyjät osaa neuvoa.

    • Somegirl04636

      Just hyvät rintsikat on kaiken a ja o! Ite en voi samaistuu ku oon 15 ja pienet tissit :D ärsyttäähä se vähä mut näiden kaa on helppo elää , 70A tai jtn. Mut toivottavasti vaiva hoituu!

    • kopsasin_iltalehdestä

      Nämä kahdeksan yllättävää asiaa voivat tapahtua, kun jätät rintsikat pois.

      1. Rinnat säilyttävät muotonsa

      Vastoin yleistä uskomusta rintaliivittömyys saattaa itse asiassa parantaa rintojen muotoa eikä suinkaan aiheuta niiden roikkumista. Näin väittää ranskalainen tutkimus, jonka mukaan liivien pitkäaikainen käyttö heikentää rintalihaksia ja näin aiheuttaa rintojen riippumista. Mikäli haluat säilyttää rintojen pyöreän muodon, on ehkäpä parempi antaa niiden elää omaa elämäänsä.

      2. Nukut paremmin

      Rintaliivit päällä ei kannata nukkua, suosittelevat asiantuntijat sekä terve järki. Rintaliivit, kuten myös muut yöasut, voivat olla epämukavat ja häiritä yöunen määrää ja laatua.

      3. Verenkierto paranee

      Tiukkojen vaatteiden jatkuva käyttö saattaa häiritä verenkiertoa puristuksellaan. Rintaliivit voivatkin puristaa rintakehän ympärillä olevia suuria verisuonia ja pitkässä juoksussa jopa johtaa sydänsairauksiin. Mikäli et malta luopua suosikkirintaliiveistäsi, varmistathan ainakin, etteivät ne ole liian tiukalla.

      4. Iho voi paremmin

      Jatkuvassa käytössä olevat rintaliivit voivat olla myös melkoinen bakteeripesäke. Ilmestyykö rintaliivien ja rinnan alueelle usein aknea, ihottumaa tai kutinaa? Liian pienet liivit puolestaan voivat aiheuttaa rintakipua tai hankaumia.

      5. Rinnat vahvistuvat

      Rintaliivit tukevat rintoja taistelussa painovoimaa vastaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, että rinnat alkavat automaattisesti roikkua lopettaessasi rintaliivien käytön. Kun rintojen täytyy taistella itse painovoimaa vastaan, niiden lihakset työskentelevät kovemmin ja vahvistavat rintoja.

      6. Rintarauhaskudoksen määrä kasvaa

      Tutkijat ovat huomanneet, että rintaliivien käyttö saattaa hidastaa terveen rintarauhaskudoksen kasvua. Kudos on tärkeää muun muassa siksi, että se voi vähentää esimerkiksi rintasyövän riskiä. Hyvälaatuinen rintarauhaskudos myös tukee rintaa ja vahvistaa rintalihaksia.

      7. Helpompi ja mukavampi arki

      Mikä onkaan mukavampaa, kuin ottaa rintaliivit pois pitkän työpäivän jälkeen? Isorintaisille liivit voivat tietenkin tuoda huomattavaa lisämukavuutta, mutta mikäli näin ei ole, saattaa olla hyvä pohtia, onko liivien puristus tarpeellista arjessa.

      8. Hengitys helpottuu

      Jos kiristät rintaliivit rintakehäsi ympärille vuoden jokaisena päivänä, on sillä vaikutusta myös hengitykseen. Rintaliivien käyttö ei tietenkään vahingoita hengityselimiä, mutta liivien pois jättäminen voi helpottaa hapen virtausta keuhkoihin.

      Jos arkena ei halua kulkea ilman rintaliivejä, liivittömyyttä kannattaa kokeilla ainakin kotioloissa.

      http://www.iltalehti.fi/terveys/201706222200226104_tr.shtml

    • reima87

      voitko laittaa kuvaa ;3

    • reima87

      voitko laittaa kuvaa ;)

    • Balconette

      Kokeile balconette liivejä,keskustele terkkarin kaa pienennys leikkauksesta joskus ne tekee poikkeuksen ja ottaa alaikäisiä ja vaikka ei ota pääset jo 5 vuoden kuluttua leikkaukseen.

    • tsemiikovasti

      75C on niin pienet ettei niitä leikata, joku 90H on jo eri juttu (muoviämpärin kokoiset)

    • Tyttö13

      Mä taas oon 13 vuotias tyttö (7 luokal) ja mun rinnat on vaa 75A... MUTTA hyväksi onnekseni ne kuitenkin kasvaa koko ajan (((: Onneks oon vielä näin nuori

    • 75Ckiihottaa

      Aah niitten välii ois kiva nussii ja laueta:))

    • takapulpetintyttö

      Täytin pari viikkoo sit 13 ja mul on ollu jo pitkään C80 kupin tissit, alko kasvaa jo 10-vuotiaana ja sillon ala-asteella se oli kamalaa. Yläasteelle mentäessä aloin arvostaa itteäni semmosena ku oon ja nyt kun miettii, niin hyvä vaan kun ne rinnat alko jo sillon kasvaa, kun täällä nykysessä koulussa haukutaan pienirintaisia tyttöjä laudoiks ja niille nauretaan. Älä oo huolissas, pian muillakin on isommat rinnat :)

    • Näillä_konsteilla

      Sopivan kokoiset rintaliivit käyttöön koulussa ja kaupungilla, sitten taas kotona illalla ilman liivejä ja nuku myös ilman liivejä.

      Harrastaa kotona kevyitä jumppaliikkeitä, käy hiihtämässä, luistelemassa, pyöräilemässä...

    • oon pahoillani, sille ei voi mitään, kannattaa olla useemmin ilman rintaliivejä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe