Olisi tarkoitus matkustaa 15v lapsen kanssa kahden Dubaihin joko lokakuun lopussa tai heti 1.1.2019. Matkan kesto olisi n.viikko-9pv
Kysymykseni olisi
1. Valmispakettimatka vai itse varata lentoliput hotelli?
2. Mitä aluetta suosittelette? Tarkoitus olisi lähtä aurinkolomalle, eli uintia ja auringonottoa pääsääntöisesti. Toki ostoksilla käydään mutta sinne voimme kulkea taksilla
3. Mitä muuta kannattaa ottaa huomioon matkalle lähdössä? Esim viisumi? Ruuat, hintataso. Mitä kannattaa ostaa jne. Matkat reissun aikana?
Kiitos neuvoista
Ensimmäinen kerta Dubaihin
2
307
Vastaukset
- siinämuutamia
Kohtaan 3 nyt ainakin voisin sanoa että jos olette naisia älkää kulkeko paljastavissa vaatteissa äläkä myös suutele tai halaa ketään julkisella paikalla vältä humaltumista älä kuvaa ketään älä myöskään vahingossakaan hipaise toista ihmistä tai saatat joutua pidätetyksi
- Zliusa
jos olet Suomen kansalainen, viisumia ei tarvitse etukäteen hankkia vaan se leimataan passiisi Dubain lentokentällä passintarkastuksen yhteydessä. Passin tulee olla voimassa 6 kk matkan jälkeen. Dubai ei ole halpa maa, mutta ruoka on edullisempaa kuin Suomessa etenkin ostoskeskusten food courteissa. Jokainen varmaan löytää itselleen sopivia ostoksia, ehkä joillekin maille tyypillisiä "mitä kannattaa ostaa" tuotteita ei Dubaissa ole, no ehkä kulta. Kultaa kannattaa käydä ihailemassa kultasoukilla, mahtavia koruja joita ei muualla näe, mutta ne sopiikin paremmin sheikin morsiamille.
Rannalla ja altaalla normi uima-asut (bikinit), kaupungilla normi pukeutuminen mutta ilmastointi kylmä ostoskeskuksissa joten hartioille huivi tms.
Nähtävyyksiä: Burj Kalifa( korkea),Dubai Mall (ostari, suihkulähdenäytökset, akvaario), Dubai Frame, Mall of Emirates (ostari, laskettelukeskus), Burj Al Arab, souk Madinad, kulta ja maustesoukit, vesipuisto, metro, upeat autot, korkeat rakennukset. ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830