Ford Kuga kokemuksia

FoMoCo

Ford Kuga Vignale, kertokaa kokemuksia.

14

24774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghgfhgfh

Katumaasturina vain aikamoinen kummajainen ulkonäöltään ja myy sitten kovin hyvin ja vanhentuneet yksityiskohdat.

• KUGGASUSIMOOTTORI

Ford Kuga vm.2010 diesel,en tiedä vikasempaa autoa kuin Ford.En suosittele Fordia laita Honda CRV.MOOTTORI AINAKIN KESTÄÄ.

• vilunenn

Vm. 2015 Kuga oli uutena jonkin aikaa ja kaikki oli hyvin kunnes talvi tuli. Sen verran vielä muistan että käyntiin sitä ei tahtonut saada kirveelläkään ja monesti se ei edes yrittänyt startata vaan tilttasi täysin kunnes akun käytti irti tai antoi sen tyhjentyä. Onneksi ei ollut ainut auto pihassa jos piti aamulla johonkin päästä.

• kugaukko

mulla kuga 2008 ei mitään vikaa ollu 2v nyt kyllä webasto ongelma. rintajouppi yrittäny korjata sitä 3kk kun olis pitäny vaihtaa jo marraskuussa

• kugaukko

mulla ford kuga 2008 ei mitään vikaa 2v.nyt sitten on tapeltu merkkiliikkeen kanssa webasto marraskuusta asti välillä pelaa ja ei kun olis menny takuuseen uusi. nyt sitten tilattu uusi ja jäänyt jälkitilaukseen ja tulee 1 viikon tai 3 viikon päästä toiki liike vaihtaa ilmaiseksi loppujen lopuksi uuden takuuseen. en kyllä suosittele rintajoupin liikettä kuopiossa, auton kun saavat kuntoon niin menen huollot tekee hartikaisen autoliikelle !joka kerta eri syy eli vetkuteltu ja nyt sitten yksi päätti että se korjataan. nyt sitten ajellaan ilman webastoa ja kuulema ei haittaa mitään mutta olen eri mieltä ei ainakaan ole lämmin auto tällä hetkellä

• Anonyymi

kuka osaa sanoa missä vika auto ei käynnisty vaihdettu tankki pumppu korkeapaine korjattu kunnossa jako putki uusittu kampiakselin tunnistus antura suuttimen ohivirtaus tarkastettu EI KÄYNNISTY FORD KUKA 10 vuosi AUTO on merkki korjaamolla KUKA tietää

• Eikugaan

Fordin ohjekirja kannattaa lukea etukäteen..ja siitä ne kohdat erityisen tarkkaan jossa mainitaan toimivuudesta pakkasilla. Ostin uuden ja tutustuin liian myöhään. Myyjä kyllä antoi vinkkiä asiasta, en vain uskonut että suomeen tuotaisiin lisälämmittimellä autoa, joka ei tyydytä talviautoiluani.

• Anonyymi

Paras auto ikinä. Pari vuotta ajellut Kugalla, enkä pois vaihtaisi, paitsi uuteen Kugaan jossain vaiheessa. Suosittelen.

• Anonyymi

Paras auto 55vuoden käyttökokemusilla neljä vutta ajanut öljynvaihdt moottorii ja vaihdelaatikkon hulossa tehtyjä kilometrit 250000!

• Anonyymi

-20 ikänen oli ja viimenen fortti.

• Anonyymi

Näin naisena voin sanoa , että olen ajanut Ford Kugaa Hai-saappaat jalassa. Se oli sellainen tilanne , ettei ollut muita kuskeja . Minulla oli Hait jalassa , ja siiten painoin kaasua.

• Anonyymi

Ei ikinä eikä kuuna päivänä Fordia. Yksi kuga .riitti

• Anonyymi

Onkohan kugaan ajanut kugalla koskaan rugalle ?

• Anonyymi

2011 Kuga tuli hankittua 122 tkm ajettuna ja olisi pitänyt niitä kaverin varoitteluja uskoa ja älytä pysyä Voortista kaukana. Ajattelin että kaveri kateellisuuttaan moittii Kugaa, mutta oikeassahan hän oli, se rytö teki korjaamon omistajan tosi onneliseksi ja minut köyhäksi. Niitä vikoja riitti ja pakkohan se oli äkkiä myydä pois kun moottorista alkoi kuulua nakutusta ja öljyä poltti jo reippaasti. Kolme Ssksalaista autoa meillä ollut ja en ikinä palaa niihin vikapesiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3521
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1578
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1275
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      879
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      879
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      854
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe