Haluan sims 3

Pelokass

Ongelma on tässä, en uskalla pyytää äidiltäni sims 3 peliä.
Saimme nimittäin sikoni kanssa 3 lisäosaa sims 4 peliin , me maksettiin kyllä ne.
Voisin maksaa sen kyllä mutta jostain syystä pelkää monien asioiden kysymistä...
Olen siis jo yli 12 eli ikäraja ei ole ongelmana.

4

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokub

Pyydäb sitä silt

• Pelokass

No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...

• Pelokass kirjoitti:

No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...

1) Ajattele kaksi tapausta. Yksi on pahin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät äidiltäsi sims 3-peliä. Toinen on kivoin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät.
        Sen jälkeen totea, ettei pahin eikä kivoin ole kumpikaan se mitä todennäköisesti tapahtuu, vaan odotettavissa on esimerkiksi jotain niiden väliltä tai sitten ihan muuta kuin kuvittelit.

2) Ellei edelläolevasta ole hyötyä, niin kehitä toimintasuunnitelma ja harkitse esimerkiksi seuraavia mahdollisuuksia:
        - pyydä apua (siskolta tai joltakin muulta perheenjäseneltä tai tuttavalta). Porukalla on usein kivampi kohdata vaaroja ja jännittäviä asioita kuin ihan yksin.
        - käy " kauppaa" äitisi kanssa. Lupaa esimerkiksi tehdä jotain, mistä äitisi luultavasti pitäisi, jos saat sims 3-pelin. Jos lupaamasi asia on mahdollinen sinun toteuttaa, on se selvä etu.
        - tee kuten menestyksekkäät mainostajat. Toista asiaa usein ja mahdollisimman miellyttävässä valossa, kunnes äitisi joko uskoo sims 3:n tarpeellisuuteen tai kyllästyy ja antaa sinun hankkia sen, koska ei jaksa enää kuunnella. Jos äitisi yleensä edes kuuntelee, se on selvä etu. Jos hän alkaa esittää omia ehtojaan sims 3:n hakkimiselle, olet jo pitkällä. Silloin olet siirtynyt kaupankäynnin puolelle ja voit alkaa varovasti esittää omia ehdotuksiasi. Kannattaa kuitenkin olla edelleen mahdollisimman kohtelias ja miellyttävä. Liika kiirehtiminen on vain haitaksi.
        - harkitse epäsuoraa mainostamista. Älä pyydä peliä välittömästi, vaan mainitse aina silloin tällöin kuinka paljon parempi (ja missä suhteessa parempi) sims 3 voisi olla sims 4:ään verrattuna. Tottahan se ON parempi, mutta äitisi voi olla vaikea ymmärtää paremmuutta. Monen muunkin on.

3) Elleivät nuo vaihtoehdot vaikuta järkeviltä voit halutessasi myös harjoitella pelin pyytämistä virtuaalisesti. Monet huippu-urheilijatkin käyttävät virtuaaliharjoittelua onnistuneiden suoritustensa takaamiseksi. He "näkevät" mielessään onnistuneen suorituksen moneen otteeseen, jolloin se heidän ajatuksissaan muuttuu lopulta niin todelliseksi että se käy helpommaksi toteuttaa.
        Virtuaalista valmentajaakin voi käyttää. Puhu peilin edessä (kuten simit pelissä). Kirjoita esimerkiksi tänne palstalle vaikka tähän keskusteluun syitä, joiden takia haluat sims 3 pelin. Jos saat lukijat täällä uskomaan että tosiaan tarvitset sen, on äitisi vakuuttaminen samasta asiasta lähes yhtä mahdollista. Ei kuitenkaan ihan. :)

• Etsi torista joku, joka myy the sims 3 peliä 5-15e ja sano, että olisit valmis maksamaan sen itse. Jos olet kuitenkin ihan lähiaikoina saanut tavaraa tai ostanut jotain kallista ja vastaus on: "Sait äsken jotain, ei nyt." tai: "Vastahan ostit."
      Itse suosittelen odottamaan vähintään kuukauden ennen kuin pyydät, (Jos olet siis saanut lahjoja tai ostanut jotain kallista) niin vastaus on myönteisempi, vaikka maksaisitkin itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1688
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe