Ongelma on tässä, en uskalla pyytää äidiltäni sims 3 peliä.
Saimme nimittäin sikoni kanssa 3 lisäosaa sims 4 peliin , me maksettiin kyllä ne.
Voisin maksaa sen kyllä mutta jostain syystä pelkää monien asioiden kysymistä...
Olen siis jo yli 12 eli ikäraja ei ole ongelmana.
Haluan sims 3
4
238
Vastaukset
- Jokub
Pyydäb sitä silt
- Pelokass
No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...
Pelokass kirjoitti:
No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...
1) Ajattele kaksi tapausta. Yksi on pahin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät äidiltäsi sims 3-peliä. Toinen on kivoin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät.
Sen jälkeen totea, ettei pahin eikä kivoin ole kumpikaan se mitä todennäköisesti tapahtuu, vaan odotettavissa on esimerkiksi jotain niiden väliltä tai sitten ihan muuta kuin kuvittelit.
2) Ellei edelläolevasta ole hyötyä, niin kehitä toimintasuunnitelma ja harkitse esimerkiksi seuraavia mahdollisuuksia:
- pyydä apua (siskolta tai joltakin muulta perheenjäseneltä tai tuttavalta). Porukalla on usein kivampi kohdata vaaroja ja jännittäviä asioita kuin ihan yksin.
- käy " kauppaa" äitisi kanssa. Lupaa esimerkiksi tehdä jotain, mistä äitisi luultavasti pitäisi, jos saat sims 3-pelin. Jos lupaamasi asia on mahdollinen sinun toteuttaa, on se selvä etu.
- tee kuten menestyksekkäät mainostajat. Toista asiaa usein ja mahdollisimman miellyttävässä valossa, kunnes äitisi joko uskoo sims 3:n tarpeellisuuteen tai kyllästyy ja antaa sinun hankkia sen, koska ei jaksa enää kuunnella. Jos äitisi yleensä edes kuuntelee, se on selvä etu. Jos hän alkaa esittää omia ehtojaan sims 3:n hakkimiselle, olet jo pitkällä. Silloin olet siirtynyt kaupankäynnin puolelle ja voit alkaa varovasti esittää omia ehdotuksiasi. Kannattaa kuitenkin olla edelleen mahdollisimman kohtelias ja miellyttävä. Liika kiirehtiminen on vain haitaksi.
- harkitse epäsuoraa mainostamista. Älä pyydä peliä välittömästi, vaan mainitse aina silloin tällöin kuinka paljon parempi (ja missä suhteessa parempi) sims 3 voisi olla sims 4:ään verrattuna. Tottahan se ON parempi, mutta äitisi voi olla vaikea ymmärtää paremmuutta. Monen muunkin on.
3) Elleivät nuo vaihtoehdot vaikuta järkeviltä voit halutessasi myös harjoitella pelin pyytämistä virtuaalisesti. Monet huippu-urheilijatkin käyttävät virtuaaliharjoittelua onnistuneiden suoritustensa takaamiseksi. He "näkevät" mielessään onnistuneen suorituksen moneen otteeseen, jolloin se heidän ajatuksissaan muuttuu lopulta niin todelliseksi että se käy helpommaksi toteuttaa.
Virtuaalista valmentajaakin voi käyttää. Puhu peilin edessä (kuten simit pelissä). Kirjoita esimerkiksi tänne palstalle vaikka tähän keskusteluun syitä, joiden takia haluat sims 3 pelin. Jos saat lukijat täällä uskomaan että tosiaan tarvitset sen, on äitisi vakuuttaminen samasta asiasta lähes yhtä mahdollista. Ei kuitenkaan ihan. :)
Etsi torista joku, joka myy the sims 3 peliä 5-15e ja sano, että olisit valmis maksamaan sen itse. Jos olet kuitenkin ihan lähiaikoina saanut tavaraa tai ostanut jotain kallista ja vastaus on: "Sait äsken jotain, ei nyt." tai: "Vastahan ostit."
Itse suosittelen odottamaan vähintään kuukauden ennen kuin pyydät, (Jos olet siis saanut lahjoja tai ostanut jotain kallista) niin vastaus on myönteisempi, vaikka maksaisitkin itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1893449Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102770Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1102626Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä602459Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942381Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92105Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling401840Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.31819Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue341667- 901531