Haluan sims 3

Pelokass

Ongelma on tässä, en uskalla pyytää äidiltäni sims 3 peliä.
Saimme nimittäin sikoni kanssa 3 lisäosaa sims 4 peliin , me maksettiin kyllä ne.
Voisin maksaa sen kyllä mutta jostain syystä pelkää monien asioiden kysymistä...
Olen siis jo yli 12 eli ikäraja ei ole ongelmana.

4

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokub

Pyydäb sitä silt

• Pelokass

No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...

• Pelokass kirjoitti:

No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...

1) Ajattele kaksi tapausta. Yksi on pahin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät äidiltäsi sims 3-peliä. Toinen on kivoin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät.
        Sen jälkeen totea, ettei pahin eikä kivoin ole kumpikaan se mitä todennäköisesti tapahtuu, vaan odotettavissa on esimerkiksi jotain niiden väliltä tai sitten ihan muuta kuin kuvittelit.

2) Ellei edelläolevasta ole hyötyä, niin kehitä toimintasuunnitelma ja harkitse esimerkiksi seuraavia mahdollisuuksia:
        - pyydä apua (siskolta tai joltakin muulta perheenjäseneltä tai tuttavalta). Porukalla on usein kivampi kohdata vaaroja ja jännittäviä asioita kuin ihan yksin.
        - käy " kauppaa" äitisi kanssa. Lupaa esimerkiksi tehdä jotain, mistä äitisi luultavasti pitäisi, jos saat sims 3-pelin. Jos lupaamasi asia on mahdollinen sinun toteuttaa, on se selvä etu.
        - tee kuten menestyksekkäät mainostajat. Toista asiaa usein ja mahdollisimman miellyttävässä valossa, kunnes äitisi joko uskoo sims 3:n tarpeellisuuteen tai kyllästyy ja antaa sinun hankkia sen, koska ei jaksa enää kuunnella. Jos äitisi yleensä edes kuuntelee, se on selvä etu. Jos hän alkaa esittää omia ehtojaan sims 3:n hakkimiselle, olet jo pitkällä. Silloin olet siirtynyt kaupankäynnin puolelle ja voit alkaa varovasti esittää omia ehdotuksiasi. Kannattaa kuitenkin olla edelleen mahdollisimman kohtelias ja miellyttävä. Liika kiirehtiminen on vain haitaksi.
        - harkitse epäsuoraa mainostamista. Älä pyydä peliä välittömästi, vaan mainitse aina silloin tällöin kuinka paljon parempi (ja missä suhteessa parempi) sims 3 voisi olla sims 4:ään verrattuna. Tottahan se ON parempi, mutta äitisi voi olla vaikea ymmärtää paremmuutta. Monen muunkin on.

3) Elleivät nuo vaihtoehdot vaikuta järkeviltä voit halutessasi myös harjoitella pelin pyytämistä virtuaalisesti. Monet huippu-urheilijatkin käyttävät virtuaaliharjoittelua onnistuneiden suoritustensa takaamiseksi. He "näkevät" mielessään onnistuneen suorituksen moneen otteeseen, jolloin se heidän ajatuksissaan muuttuu lopulta niin todelliseksi että se käy helpommaksi toteuttaa.
        Virtuaalista valmentajaakin voi käyttää. Puhu peilin edessä (kuten simit pelissä). Kirjoita esimerkiksi tänne palstalle vaikka tähän keskusteluun syitä, joiden takia haluat sims 3 pelin. Jos saat lukijat täällä uskomaan että tosiaan tarvitset sen, on äitisi vakuuttaminen samasta asiasta lähes yhtä mahdollista. Ei kuitenkaan ihan. :)

• Etsi torista joku, joka myy the sims 3 peliä 5-15e ja sano, että olisit valmis maksamaan sen itse. Jos olet kuitenkin ihan lähiaikoina saanut tavaraa tai ostanut jotain kallista ja vastaus on: "Sait äsken jotain, ei nyt." tai: "Vastahan ostit."
      Itse suosittelen odottamaan vähintään kuukauden ennen kuin pyydät, (Jos olet siis saanut lahjoja tai ostanut jotain kallista) niin vastaus on myönteisempi, vaikka maksaisitkin itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      190
      11354
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      93
      10772
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6210
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      183
      5006
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3486
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2313
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      8
      1721
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe