Haluan sims 3

Pelokass

Ongelma on tässä, en uskalla pyytää äidiltäni sims 3 peliä.
Saimme nimittäin sikoni kanssa 3 lisäosaa sims 4 peliin , me maksettiin kyllä ne.
Voisin maksaa sen kyllä mutta jostain syystä pelkää monien asioiden kysymistä...
Olen siis jo yli 12 eli ikäraja ei ole ongelmana.

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokub

      Pyydäb sitä silt

      • Pelokass

        No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...


      • Pelokass kirjoitti:

        No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...

        1) Ajattele kaksi tapausta. Yksi on pahin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät äidiltäsi sims 3-peliä. Toinen on kivoin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät.
        Sen jälkeen totea, ettei pahin eikä kivoin ole kumpikaan se mitä todennäköisesti tapahtuu, vaan odotettavissa on esimerkiksi jotain niiden väliltä tai sitten ihan muuta kuin kuvittelit.

        2) Ellei edelläolevasta ole hyötyä, niin kehitä toimintasuunnitelma ja harkitse esimerkiksi seuraavia mahdollisuuksia:
        - pyydä apua (siskolta tai joltakin muulta perheenjäseneltä tai tuttavalta). Porukalla on usein kivampi kohdata vaaroja ja jännittäviä asioita kuin ihan yksin.
        - käy " kauppaa" äitisi kanssa. Lupaa esimerkiksi tehdä jotain, mistä äitisi luultavasti pitäisi, jos saat sims 3-pelin. Jos lupaamasi asia on mahdollinen sinun toteuttaa, on se selvä etu.
        - tee kuten menestyksekkäät mainostajat. Toista asiaa usein ja mahdollisimman miellyttävässä valossa, kunnes äitisi joko uskoo sims 3:n tarpeellisuuteen tai kyllästyy ja antaa sinun hankkia sen, koska ei jaksa enää kuunnella. Jos äitisi yleensä edes kuuntelee, se on selvä etu. Jos hän alkaa esittää omia ehtojaan sims 3:n hakkimiselle, olet jo pitkällä. Silloin olet siirtynyt kaupankäynnin puolelle ja voit alkaa varovasti esittää omia ehdotuksiasi. Kannattaa kuitenkin olla edelleen mahdollisimman kohtelias ja miellyttävä. Liika kiirehtiminen on vain haitaksi.
        - harkitse epäsuoraa mainostamista. Älä pyydä peliä välittömästi, vaan mainitse aina silloin tällöin kuinka paljon parempi (ja missä suhteessa parempi) sims 3 voisi olla sims 4:ään verrattuna. Tottahan se ON parempi, mutta äitisi voi olla vaikea ymmärtää paremmuutta. Monen muunkin on.

        3) Elleivät nuo vaihtoehdot vaikuta järkeviltä voit halutessasi myös harjoitella pelin pyytämistä virtuaalisesti. Monet huippu-urheilijatkin käyttävät virtuaaliharjoittelua onnistuneiden suoritustensa takaamiseksi. He "näkevät" mielessään onnistuneen suorituksen moneen otteeseen, jolloin se heidän ajatuksissaan muuttuu lopulta niin todelliseksi että se käy helpommaksi toteuttaa.
        Virtuaalista valmentajaakin voi käyttää. Puhu peilin edessä (kuten simit pelissä). Kirjoita esimerkiksi tänne palstalle vaikka tähän keskusteluun syitä, joiden takia haluat sims 3 pelin. Jos saat lukijat täällä uskomaan että tosiaan tarvitset sen, on äitisi vakuuttaminen samasta asiasta lähes yhtä mahdollista. Ei kuitenkaan ihan. :)


    • Etsi torista joku, joka myy the sims 3 peliä 5-15e ja sano, että olisit valmis maksamaan sen itse. Jos olet kuitenkin ihan lähiaikoina saanut tavaraa tai ostanut jotain kallista ja vastaus on: "Sait äsken jotain, ei nyt." tai: "Vastahan ostit."
      Itse suosittelen odottamaan vähintään kuukauden ennen kuin pyydät, (Jos olet siis saanut lahjoja tai ostanut jotain kallista) niin vastaus on myönteisempi, vaikka maksaisitkin itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe