Haluan sims 3

Pelokass

Ongelma on tässä, en uskalla pyytää äidiltäni sims 3 peliä.
Saimme nimittäin sikoni kanssa 3 lisäosaa sims 4 peliin , me maksettiin kyllä ne.
Voisin maksaa sen kyllä mutta jostain syystä pelkää monien asioiden kysymistä...
Olen siis jo yli 12 eli ikäraja ei ole ongelmana.

4

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokub

      Pyydäb sitä silt

      • Pelokass

        No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...


      • Pelokass kirjoitti:

        No siis luuletko että jos mä sanon että mua pelottaa se, niin mä voisin vaan pyytää sitä...

        1) Ajattele kaksi tapausta. Yksi on pahin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät äidiltäsi sims 3-peliä. Toinen on kivoin mitä ikinä voi tapahtua jos pyydät.
        Sen jälkeen totea, ettei pahin eikä kivoin ole kumpikaan se mitä todennäköisesti tapahtuu, vaan odotettavissa on esimerkiksi jotain niiden väliltä tai sitten ihan muuta kuin kuvittelit.

        2) Ellei edelläolevasta ole hyötyä, niin kehitä toimintasuunnitelma ja harkitse esimerkiksi seuraavia mahdollisuuksia:
        - pyydä apua (siskolta tai joltakin muulta perheenjäseneltä tai tuttavalta). Porukalla on usein kivampi kohdata vaaroja ja jännittäviä asioita kuin ihan yksin.
        - käy " kauppaa" äitisi kanssa. Lupaa esimerkiksi tehdä jotain, mistä äitisi luultavasti pitäisi, jos saat sims 3-pelin. Jos lupaamasi asia on mahdollinen sinun toteuttaa, on se selvä etu.
        - tee kuten menestyksekkäät mainostajat. Toista asiaa usein ja mahdollisimman miellyttävässä valossa, kunnes äitisi joko uskoo sims 3:n tarpeellisuuteen tai kyllästyy ja antaa sinun hankkia sen, koska ei jaksa enää kuunnella. Jos äitisi yleensä edes kuuntelee, se on selvä etu. Jos hän alkaa esittää omia ehtojaan sims 3:n hakkimiselle, olet jo pitkällä. Silloin olet siirtynyt kaupankäynnin puolelle ja voit alkaa varovasti esittää omia ehdotuksiasi. Kannattaa kuitenkin olla edelleen mahdollisimman kohtelias ja miellyttävä. Liika kiirehtiminen on vain haitaksi.
        - harkitse epäsuoraa mainostamista. Älä pyydä peliä välittömästi, vaan mainitse aina silloin tällöin kuinka paljon parempi (ja missä suhteessa parempi) sims 3 voisi olla sims 4:ään verrattuna. Tottahan se ON parempi, mutta äitisi voi olla vaikea ymmärtää paremmuutta. Monen muunkin on.

        3) Elleivät nuo vaihtoehdot vaikuta järkeviltä voit halutessasi myös harjoitella pelin pyytämistä virtuaalisesti. Monet huippu-urheilijatkin käyttävät virtuaaliharjoittelua onnistuneiden suoritustensa takaamiseksi. He "näkevät" mielessään onnistuneen suorituksen moneen otteeseen, jolloin se heidän ajatuksissaan muuttuu lopulta niin todelliseksi että se käy helpommaksi toteuttaa.
        Virtuaalista valmentajaakin voi käyttää. Puhu peilin edessä (kuten simit pelissä). Kirjoita esimerkiksi tänne palstalle vaikka tähän keskusteluun syitä, joiden takia haluat sims 3 pelin. Jos saat lukijat täällä uskomaan että tosiaan tarvitset sen, on äitisi vakuuttaminen samasta asiasta lähes yhtä mahdollista. Ei kuitenkaan ihan. :)


    • Etsi torista joku, joka myy the sims 3 peliä 5-15e ja sano, että olisit valmis maksamaan sen itse. Jos olet kuitenkin ihan lähiaikoina saanut tavaraa tai ostanut jotain kallista ja vastaus on: "Sait äsken jotain, ei nyt." tai: "Vastahan ostit."
      Itse suosittelen odottamaan vähintään kuukauden ennen kuin pyydät, (Jos olet siis saanut lahjoja tai ostanut jotain kallista) niin vastaus on myönteisempi, vaikka maksaisitkin itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe