Eli oon nyt miettiny kumpaan hakisin, Kallaveden vai Lyseon lukioon Kuopioon? Pääsen kyllä molempiin, mutta mietin kummassa olisi mukavempaa opiskelu/enemmän samanhenkisiä ihmisiä. Oon kuullu et Kallaveden lukio ois paljon rennompaa ja et siellä opiskelu ei oo semmosta suorittamista, kun taas Lyseon lukiossa on nörttejä joille koulu on tosi tärkeää ja ne haluu saada esim. kokeista kymppejä jne. Eli käyttää kouluun tosi paljon aikaa. Itelle koulu tosiaan ei oo mitään yyber tärkeää, niin kannattaisko mun sit hakee Kallaveteen. Haluan kuitenkin käydä lukion, mutta rennoissa merkein ja sit panostaa yo kirjotuksiin enemmän. Please, tarvitsen apua!!! Ai niin ja vielä sen verran, että erooko noissa opiskelu miten? Esim. käytetäänkö toisessa kannettavia koneita opiskeluun ja onko toisessa vielä kirjat. Ja tärkein, millaista ruokaa ja porukkaa? Oon ite just semi ujo ja en tunne tosiaan sieltä ketään, niin otetaanko mukaan jne...
Kallaveden vai Lyseon lukio?
Lukioonhakija
2
100
Vastaukset
- Boeee
Lyseo on huomattavasti korkeampi tasoinen kuin kalu. Lyskaan jos päätä riittää ja jos ei riitä/kiinnosta, niin kaluun
- kunkoska
"Haluan kuitenkin käydä lukion, mutta rennoissa merkein ja sit panostaa yo kirjotuksiin enemmän. "
Lukio on juuri ja nimenomaan melkein kokonaan yo-tutkintoon panostamista. Kannattaa opiskella täysillä koko ajan, alusta alkaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982