Mitäs jengi on mieltä Suomussalmen vartijoista?
Apinat ja apinat
7
552
Vastaukset
- pitättää
Vartioilla on pidätysoikeus,; he saavatpidättää omaa paskaansa, etteise tipu housuun.
- Tinttu77
Kyllähän nuo aena kesällä ajelivat rinkiä pitkin suomussalmea.,,. Nuorisoa häiritsevät ja rälläilevät autollansa ja uhkaillooot., , .
- juoksijaa
joku on hijasliikkeinen
"Jengi"! Mikä jengi?
- Ikävä-tottuus
Jengin takia juuri vartijoita tarvitaan.
Jonnet ei osaa itse käyttäytyä ja jonkun pitää vahtia.
Kotoa saatu kasvatus ei liene ollut kaksista, eikä oma ymmärrys riittävää että sopeutuisi hyvällä käytöksellä yhteiskuntaan.- Sartsu67
Keitä nämä ''jonnet'' ovat? Ovatko he jokin rikollisjengi...,,?
Mielikuvituksen tuotetta ovat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107