Istuttiin Eilan kanssa saunassa ja heiteltiin löylyä.Eila pesi tissejään ja minulla seisoi heti.Eila sanoi että haluaa nussia.Talutin Eilan lauteilta ja nostin kiukaalle istumaan hajareisin.Pakaraläskit sihisi ja kitura täytti saunan minun jyystäessä 34 senttisellä kullillani Eilaa kakkoseen.Mällit roiskin kiville ja aromit tihenivät.Lopuksi Eila juoksi järveen perse punaisena ja minä huuhtelin spermaisen kullini kossulla.Lauantait on parhaita.
Vastaukset 3
- KerrertR
Miksi tyydyit vain 34 cm kyrpään - olisithan voinut kuvitella itsellesi 67 cm:n kyrvän.
Miksi tyydyit vain Eilaan - olisithan voinut kuvitella myös Eilan kaverit Liisan, Tuulevin ja Minnan istuvan kiuaskivillä ja antavan sinulle persettä.
Miksi sinulta tuli vain kerran - olisithan viidessä minuutissa kyennyt tulemaan 7 kertaa.
I Wonder why? I wonder who? Mutta tiedän, että sinulla ei ole 34 cm:n kyrpää ja kirjoitat salanimellä. Sinulla on yli 45 cm:n kyrpä - minä tiedän! - hyvä
kiva ja ytimekäs kertomus...
- jeessh
ai että kiukaalla... aika uskottavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568