Hei, olen tässä noin vähän yli viikon verran miettynyt oikean rintani kipua. Kipu tuntuu nännin kohdalla ja tuntuu jotenkin kovalta. Voikohan kyse vain olla alkavista menkoista vai pitääköhän tässä olla huolissaan? Rintani ovat aina ennen menkkoja kipeät varsinkin oikea, mutta tämä tuntuu vain jotenkin "uudenlaiselta". Olen kyllä menossa lääkäriin kuukautisten jälkeen, jos tuntemukset jatkuvat. Kyselen vain alustavasti täällä jos vaikka löytyisi kohtalotoveri.
Vastaukset 3
- virenda
Moi!
En oikein saanut selvää, että kuinka vanha olet?
Tuo kipu kuulostaa vähän siltä, että oikeanpuoleinen rintasi kasvaa.
Jos ne eivät ole siis vielä kehittyneet täyteen mittaansa yms.
Se voi myös johtua menkoista, että ei sen puoleen.
Jos se kipu jatkuu, niin lupaathan mennä lääkäriin?😏- virenda
Ai niin, millaista se kipu on?
a. Kosketusherkkä
b. Vihlova kipu
c. Jomotus
d. Välillä sattuu
e. Joku muu, mikä? - HuolissaanOleva
virenda kirjoitti:
Ai niin, millaista se kipu on?
a. Kosketusherkkä
b. Vihlova kipu
c. Jomotus
d. Välillä sattuu
e. Joku muu, mikä?Hei vaan molemmille ja kiitos kommenteista. Olen 32 eli ei enää ole kyse kasvukivuista. Ja kipu on kosketusherkkä ja välillä jomottaa. Nyt vain on olleet astetta kipeämmät kuin aikaisemmin ennen menkkoja. Ja kyllä lupaan mennä lääkäriin. ☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607