Miksi, miksi, miksi ?! SE on äärimmäisen huono. Vie paikan joltakin nuorelta joka vois kehittyä.
Miksi janne ahonen jatkaa ??
3
255
Vastaukset
- Kirjoeinonen
Olen ihan samaa mieltä.
Mies sen lisäksi käy hyppäämässä silloin kuin haluttaa, muka kotona harjoittelemassa.
Eihän se joukkuehenkeä paljon nosta.
Tais Jannella rahat loppua eikun sponsoreiden keruuseen... - förtti-förttitvo
Kaksi lukua kuvaa hyvin Suomen mäkihypyn tämänhetkistä tasoa: 40 ja 42
40. Se on suurimman "mitalitoivomme" Janne Ahosen ikä. (Ei kai kukaan tosissaan odota, että hän yltäisi olympialaisissa mitaleille?)
42. Se on maailmancupin parhaan suomalaisen sijoitus tällä hetkellä. - kehäraakkiPelle
Pliis älkää päästäkö ahosta enään mäkeen, estäkää se ! Tai jos hän on kisassa, niin mustatkaa ruutu, ettei ahosta näy. Se janne on surkeuden multihuipennus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 981656
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1041374- 1451215
- 821113
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1021113Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja100918Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.68836