Pattayalle lasten kanssa.
Olen erityisen kiinnostunut matkailusta vaikka en ole koskaan matkaillutkaan, mutta paljon olen tämän foorumin eri matkailukohdealueilla kysellyt mieltäni askarruttavista aiheista ja kohteista.
En osaa sanaakaan mitään muuta kieltä.
Minulla on lapsia eri ikäisiä monta, joiden kanssa sitten joskus matkustan jonnekin.
Nyt kysyisin kannattaako matkustaa Pattayalle eläintarhaan ja pidetäänkö siellä hyvää huolta eläimistä.
Löysin tuollaisen uutisen, mutta en ymmärrä sanaakaan.
Onko joku käyny kyseisessä paikassa tsekkaamassa tilanteen?
http://www.pattayamail.com/news/pattaya-zoo-transfers-tiger-prodding-staffer-197708
Luetuimpia
-
PATTAYA KUIN JUURI AVATTU UUSI KARAMELLIKAUPPA.
Tällä matkailupalstalla on ilmennyt olevan erityinen tuntemus erilaisista parisuhteista ja kavereiden merkityksestä matkailuun ja oikeastaan koko elämään, joka on aiheuttanut minulla pohdintaa muutamista seikoista. Palstalle kirjoittetaan paljon terveisiä ja matkakokemuksia lukuisten henkilöiden toimesta mutta minä nyt tässä pohdinnassani paneudun ainoastaan kokeneimman, eli 42 kertaa matkailleen blogeihin. Minun oma kokemukseni esimerkiksi Phuketista, jossa määrävälein vietämme perheemme kanssa aikaa ja tälläkin hetkellä, niin meille lukuisten käyntiemme tuloksena on muodostunut ystäväpiiri ja nyt tarkoitan paikallisia ihmisiä. Tapaamme siis tätä ystäväpiiriämme eri aiheisesti, mutta ystäväpiiri ei vaihdu alituiseen, vaan enemmänkin lisääntyy. Täsmälleen samoin meillä on kavereita Espanjassa, eikä kaverimme sielläkään vaihdu joka kerta. En nyt tässä ota mitään kantaa Pattayan matkailijoiden jaPattayasta kiinnostuneiden sydäntä lähellä olevasta seikasta, eli onko vaiko eikö ystäväpiiri, kaverit, seuralaiset, kihlatut ja jopa vaimot jollain tavalla sidoksissa rahaan. Otan kantaa tuohon kummallisuuteen jota tältä palstalta en ainuttakaan kertaa ole lukenut. Siis jos ihminen matkustaa aina vaan ja uudestaan nyt 42 kertaa samaan kohteeseen ja kirjoituksista ilmeten aina, siis aina on myös muiden runsaiden aktiviteettien ohessa läheinen kumppani, niin miksi koska kaverit, siis pysyvät kaverit on ensiarvoisen tärkeitä ja niitä myös on paljon, miksi kumppani aina on eri ja kumppaneita jopa on paljon, miksi ei ole muodostunut mitään pysyvämpää? Tosin sanoen kysyn miksi 41 matkailukerralla ei ole muodostunut mitään sellaista suhdetta, että 42 kerralla voisi mennä lomailemaan seuranaan jo entuudestaan läheiseksi muodostunut henkilö, vaan tekeekin uuden löydön täältä Chiang Maista? Siis missä on nuo kaikki 41 kerran erityisen läheiset ihmiset ja miksi nämä ihmiset tai edes yksi heistä ei odottanut kentällä 42x:ää ja viettänyt hänen kanssaan 6 viikkoa lomaa? Minä ainakin oudoksun kovasti tuota, eikö olisi ollut reilumpaa jatkaa aktiviteetteja jo aiemman aktiviteettikaverin kanssa, vai onko tullut ryppy rakkauteen ja entiset ovat hyviä ystäviä suomiexien tavoin? Vai onko asia niin että Pattayalle mennään kuin uuteen avattuun karkkikauppaan maistelemaan uusia toffeita ja salmiakkeja?
-
MITÄ MAKSAA TOOSAP PATTAYALLA?
Käytiin tuossa poikani kanssa mukavan keskustelu kun kysyin häneltä hiu mai niin hän vastasi hiukoo ja grillaa mulle muu, niin kun olen kin imlau, lähdetään ostaan mulle toosap. No siinä kun muistelin että naapurin pojalla oli polkupyörä ja katselin sängyllä nukkuvaa vaimoani, joka 42x:n matkahaaveissa oli hänen kanssaan, että mitä mahtaa toosap maksaa Pattayalla. Tietääkö kukaan toosapin hintaa, ai niin tietysti täytyy ensin tietää mikä toosap on, mutta jos ei nyt sattuisi olemaan mitään tosiasiallista kontaktia esimerkiksi kihlattuunsa tai kuukauden seuralaiseensa jolta voisi kysyä, niin ainahan voi kysyä Herra Numbalta joka on kanssani ainoa täällä Thaimaassa. Toosap = ?
-
KUUDEN VIIKON KAPAKKAKIERROS PATTAYALLA.
Kaikki ei aina liity naisiin eikä vosuihin, vaikka ajatuksissa niitä saattaa esiintyä minulla koko ajan. Taidankuitenkin potea jonkinasteista naisvihaa varsinkin muiden miesten naisia kohtaan? Minä ihailen naisia ja naiskauneutta ja kohtelen kaikkia naisia kunnioittavasti, elimaksanmitäpyytävät. Myös venäläisiä naisia olenpannut 150. Olenhan ollut sellaisen kanssa suhteessakin. Tuo kyseinen nainen oli venäläinen turisti, joka oli ottanut pari liikaa ja huilasi baaritiskillä välillä hieman poseeraten. Kyllä tuolla kropalla kelpaa poseeratakin, ei haittaa minua, olenhan minäkin ratakiree. Kaikesta juhlasta, härdellistä ja humalaisista ihmisistä huolimatta en taaskaan ole nähnyt yhtäkään tappelua enkä riitaa koko matkani aikana, mutta paljon olen palstalla riidellyt. Jos olisin Suomessa kapakkakierroksella kuusi viikkoa niin näkisin aivan varmasti vähintään kymmenen rähinää ja joutuisin vähintään pariin itsekin. Olen siis ollut täällä Pattayalla kapakkakierroksella. Rauhan tyyssija tämä Thaimaa tavalliselle turistille.
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
NatsienIsä kirjoitti: Pohjoisen transulla taas estrogeenit jyllää ja tänään on äitienpäivä. Ennen vanhaan Pohjoisen onnellisin mies oli thailady. Sittemmin muuttunut suomalaiseksi lapsien äidiksi, joka haaveilee nyt thaimiehestä. Laita nyt se porkkana takaisin sinne hanuriisi ja mene nukkumaan, pervo.
Kyseisenkaltaista käytöstä yleensä ilmenee paniikkihäiriöisillä.
PsykLady kirjoitti: Kysyisin mikäli joku tietäisi onko tällä kiukuttelevalla porkkanahenkilöllä ollut lapsuudessaan joitain tervettä varttumista haitanneita tekijöitä, vai onko hänellä jokin äitikomplexi?
Tiesitkös muuten että huan lerppa ilmoitti tänään, jotta hänellä on 80 miljoonan osakesalkku pelkästään ranskalaiselta OVH yhtiöltä? Siihen tulee päälle vielä lukuisat Väisälän patenttien royaltit, upseerin eläke ja Nasalta palkkioita avaruusluotaimien sovelluksista.
Alkaa olla kohta Forbesin kansikuvapoikia, tuo lentokapteeni-sielunveljesi. Milloin kohoaa Hua Hiniin ensimmäinen Lerppa Tower ja Lerppa Plaza?
PsykLady kirjoitti: Kysyisin mikäli joku tietäisi onko tällä kiukuttelevalla porkkanahenkilöllä ollut lapsuudessaan joitain tervettä varttumista haitanneita tekijöitä, vai onko hänellä jokin äitikomplexi?
Äiti narsisti, isä kuollut viinaan, veli alkoholisti seurauksena porkkanalla totuuden tarkkailu pinttymänään jauhaa toisten hänelle kohdistamia uunotuksiaan elämänsä loppuun saakka.
Yllä esimerkki.
Ihmismielenasiantuntija kirjoitti: Tiedän tapauksen.
Äiti narsisti, isä kuollut viinaan, veli alkoholisti seurauksena porkkanalla totuuden tarkkailu pinttymänään jauhaa toisten hänelle kohdistamia uunotuksiaan elämänsä loppuun saakka.
Yllä esimerkki.
Kulttuurimatkailijat kirjoitti: Melko nuorina siellä jo kuullemma pyöritään "eläintarhassa"
ElliKultturelliLahti kirjoitti: Järjestääkö Suomalainen Kulttuuriravintola Helmi Näitä Thaimaan Kulttuuriksi Mainittuja Pyörityksiä?
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.