Vitsini oli jo otsikossa. Ei tosin naurata vaan tunnen että minua on kansalaisena pidetty pilkkana puoli vuotta uutiskanavien ja kauppaketjujen kautta.
Halvin mitä marketista sai nelosta. Ostin kuin symbolisena eleenä yhden, ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Täällä jahkataan 200 kappaleen ylempään sosiaaliluokkaan verovaroin kuuluvilla 6000 e/kk kansanedustajan voimalla 6 kk muutoksesta, joka ei ole mikään muutos. 4,7 stä 5,3 een eli
0,6 % eroa ei edes erota maullisesti. Hinnan erottaa, 100 % ylihintaa verrattuna kolmos olueeseen.
hinta saa nelosella olla luokkaa 1,2 euroa, että ostan nelosolutta toiste ja kolmosta en osta enää periaatteestakaan. Väsyttävää laimeaa kuraa vuodesta vuoteen. Ei mulla muuta.
0,33 lit nelosolut sandels sitimarketissa 1,99
ostanvodkaajosostan
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656