Kannattaako Instagramissa seuraamispyyntö perua, jos ei ole tullut hyväksyntää, vaikka se on odottanut vahvistusta 5 kuukautta?
Instagram pyyntö
5
10443
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se perutaan? Minä laitoin seuraamispyynnön ja tulin sitten katumapäälle. Yksityinen tili kyseessä. En osaa perua sitä, auttakaa :)
- Anonyymi
Meet siihen pyydetty kohtaan ja paina siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meet siihen pyydetty kohtaan ja paina siitä.
En uskaltanut koskeakaan, etten sotke enempää..huh kiitos sinulle, nyt voin taas hengittää :)
- Anonyymi
Hei.. lähetin seuraamispyynnöön tutulle. Se palaa koko ajan tilaan 'seuraa'. Niin et mun pitäis taas uudestaan lähettää seuraamispyyntö. Siis hylkääkö se tilin omistaja mun pyynnön vai miksi se palaa koko ajan siihen 'seuraa tilaan et mun pitäis uudestakaan lähettää se pyyntö? Mulla itellä ei oo kuvia tai yhtään mitään instassa. On vaan nimi et oon luomu sen tilin. En hirveesti tiiä koko instassa mitään Ku ei kiinnosta kaikki sovellukset. Mut tyyppi käski kattoo sen ostaa, lähetin seuraspyynnön mut se koko ajan ns palaa takasi. Ei kehtaa enää 4ttä kertaa pyyntöä lähettää...:/
- Anonyymi
Sama juttu mut näemmä ollaan sitten ainoat? Poistan kohta koko turhan instan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837