The End -kilpailu

lintupoika88

Onko kukaan kuullut vielä sijoittuneensa kilpailussa?

6

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poppaa1

Kaikki jotka osallistuvat kilpailuun, sijoitetaan, ja ne jotka eivät osaa kilpailla, heidät on jo sijoitettu. Sika on vapaa, ja sekin pahasti vanki. Hyvää huomenta silti.

• fairypullopalkinto

Kisan voitti hän jolle kisa oli kyhätty, näin raha kulki ikäänkuin poikaperhepiiriin, talo saa huomiota ja lässähtäneet käsikirjoittajat pääsevät lainaamaan heille lähetettyjä ajatuksia, joihin heillä ei ole enää itsellään aikaa. Näin kynivät ja nykyttävät nykyään miltei kaikki sisältötehtaat.
      Palvelkaa filtterisilmälasien herroja, he luovat suomalaista elokuvakulttuuria, joka kelpaa ihan kivasti perunalastujen ja kokiksen ystäville.

• looseri

Leffasopparin ykköspalkinnon voitti Solarilla apulaisena työskennellyt hlö?
        Mitä ihmettä, eikös tämä ole epäreilua muita kisaajia kohtaan??
        Jopa arvonnoissa työntekijät perheenjäsenineen rajataan perinteisesti osallistujista???

• oivoisinisilmäisiä
        looseri kirjoitti:

Leffasopparin ykköspalkinnon voitti Solarilla apulaisena työskennellyt hlö?
        Mitä ihmettä, eikös tämä ole epäreilua muita kisaajia kohtaan??
        Jopa arvonnoissa työntekijät perheenjäsenineen rajataan perinteisesti osallistujista???

"Epäreilua"? Näihin mainoskilpailuihin osallistuminen on vapaaehtoista. Järjestäjät eivät ole mitään velkaa huonoille häviäjille.

• nottheend

1. Helmikuuta:
      Kilpailu on ratkennut!
      Voittajat julkistetaan 14.2. Asiaosaiset ovat saaneet jo tiedon tuloksista.

• kuluttajaznero

sipsisipussin rapinasta duunattu pörssipökkiiplaystation on ihan mahtavan kiva jutska niinku meille siis joiden valinnoista kilpaillaan ihan sikana fuck love you baby kuluttajana ku oon a ja o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      170
      2926
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1631
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      99
      1418
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe