Koiranomistajien älykkyys

HeikkolahjaisetKoirineen

Miten älykkäänä voidaan pitää henkilöä, joka ottaa ihmisasutuksen keskelle erilaisilla tavoilla piloille jalostetun petoeläimen. Tämä heikkolahjainen tyyppi pyörii kämpässään ja jopa luulee keskustelevansa kotiinsa vastentahtoisesti raahatun elukan kanssa. Hän syöttää elukkaa, kähmii sitä ja esittelee pihoilla ja kaduilla elukkaansa muille heikkolahjaisille elukkaihmisille. Iltaisin hän jatkaa lohdutonta kulkuaan pimeillä kujilla tuijottaen elukkansa anusta. Innoissaan hän kehuu koiraansa, kun se paskoo kadulle ja kaivaa muovipussin halpahallista ostetun takin taskusta, johon kerää ihanan elukan ulosteet. Illan päätteeksi hän käpertyy yksin eläimen viereen ja kuvittelee sen olevan normaalia rakkautta. Edes taskulämmin uloste ei anna lohtua epäsosiaalisen ja syrjäytyneen mielen syövereissä ja taas koiraihminen itkee itsensä uneen. Koko surkeus johtuu vain älyn puutteesta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikotusta

      Miten älykkäänä voidaan pitää henkilöä, joka ottaa tavakseen valittaa päivittäin muiden lemmikeistä? Tämä heikkolahjainen tyyppi pyörii kämpässään ja jopa luulee keskustelevansa jonkun kanssa. Hän kähmii sitä ja esittelee pihoilla ja kaduilla . Iltaisin hän jatkaa lohdutonta kulkuaan pimeillä kujilla tuijottaen anusta. Innoissaan hän kehuu kun paskoo kadulle ja kaivaa muovipussin halpahallista ostetun takin taskusta, johon kerää ulosteet. Illan päätteeksi hän käpertyy yksin ja kuvittelee sen olevan normaalia rakkautta. Edes taskulämmin uloste ei anna lohtua epäsosiaalisen ja syrjäytyneen mielen syövereissä ja taas itkee itsensä uneen. Koko surkeus johtuu vain älyn puutteesta.

    • Koirat.ensin

      Koiraihmisenä korjaisin loitukseen, etten koskaan itke itseäni uneen, vaan ryyppään tajun pois. Humala on kuin lämmin peitto, joka pyyhkii pois päivän raskaat koettelemukset. Olen onnellinen!

      • Myöspäivisin

        Kannattaa kokeilla myös psyykelääkkeiden yliannostusta. Näin me koirulin kanssa tehdään!


      • G.Simmons

        Ei niitä rakkeja eikä myöskään katteja kestä ilman viunan tai pillereiden tuomaa aivotoiminnan puudutusta. Ajattelin nyt kalsarit vetää.


      • sweetlife
        G.Simmons kirjoitti:

        Ei niitä rakkeja eikä myöskään katteja kestä ilman viunan tai pillereiden tuomaa aivotoiminnan puudutusta. Ajattelin nyt kalsarit vetää.

        Omalla sohvalla, Black Horset yllä, tuoppi kädessä, kissa kehrää ja koira nukkuu takan edessä. On tämä vaan elämää!


    • MelkoSurkeaaOn

      Eivät vaikuta kovin älykkäiltä, kun lukee palstalla olevia kysymyksiä. Miksi koira syö, haukkuu, vetää, merkkaa, rähjää, puree, sairastaa jne.
      Monen ei olisi kannattanut ottaa koiraa ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe