Hei olen 13vuotias poika ja olen ihastunut yhteen naapuriluokkalaiseen tyttöön jonka kanssa olemme "kavereita" vaikka haluaisin olla vähän enemmän!!! MITÄ TEEN???!!
Olen ihastunut enkä tiedä mitä pitäis tehdä
1
57
Vastaukset
Here we go again...
Ihastuminen on normaalia ja tunteesi ovat varmasti aidot. Sinun iässäsi parisuhteella ei kuitenkaan ole käytännössä vielä mitään onnistumisen edellytyksiä.
Jos yrität hänen kanssaan jotain "enemmän", niin se saattaa olla aluksi hyvinkin ihanaa ja toimia jonkin aikaa. Ennemmin tai myöhemmin se "suhde" kuitenkin päättyy. Se päättyminen saattaa sitten sisältää myös ns. hirveää draamaa, ettekä koko sotkun jälkeen ole enää minkäänlaisissa väleissä.
Parempi vaihtoehto olisi se, että pidät hänet siellä friendzonella ja koetat kehittää sitä ystävyyttänne läheisemmäksi - mutta siis vain ystävinä. Tällä tavoin olette todennäköisemmin väleissä vielä sitten muutaman vuoden päästäkin, jolloin se parisuhde saattaa jo jollain tavalla kestääkin.
Mieti hyvin tarkkaan, mitä asialta oikein haluat. Ei sitä elämänkumppania valita vielä 13-vuotiaana. Jos sekä sinä ja se tyttö ymmärrätte tuon ja lupaatte olla menemättä henkisesti palasiksi sen eron koittaessa, niin miksei sellaista parisuhdeleikkiäkin voisi kokeilla, onhan se edes harjoitusta. Mielestäni se ei kuitenkaan vielä kuulu teidän ikäkauteenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33431308
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602546Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien701946- 2071767
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681668- 381404
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881233- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962