Jos me molemmat tytöt myydään itseämme 2 x 30min. 30 min otetaan se 125 euroa (2 x 125 euroa = 250 euroa), mutta miten me todistetaan KELA:lle millä työllä me olemme tuon yrittäjä rahan tienanneet? Eli Aktivoituneet yrittäjinä.
Kaverin kanssa mietittiin, että...
4
55
Vastaukset
- wqwqwqwa
Hoidatte viranomaismaksut niinkuin kuuluu. Ehkä kuitenkin on parempi sanoa kaikille viranomaisille että tarjositte esim. hierontapalvelua. Tuskinpa se asiakaskaan siitä pahastuu. Päinvastoin, saa virallisen kuitinkin ja kenties saa johonkin vähennyksiin..
https://www.palkkaus.fi/ oli se sivu jossa homma hoitui. - Manimanimani
Taidatte tehdä tuota jo nykyisin pimeenä?
- OstaisinHeti
Voisitte saada lisätuloja hierontapalvelun yhteydessä myymällä käytettyjä pikkuhousujanne.
Hierontapaikassa voisitte myydä käytettyjä pikkuhousujanne
20-100 €/kpl riippuen montako päivää on pikkuhousut olleet jalassa.
Ette tarvitsisi pestä pikkuhousuja, vaan voisitte myydä niitä hyvään hintaan.
Varmasti olisi menekkiä naisten käytetyille pikkuhousuille.
Minä ainakin ostaisin....
Naiset eivät tiedäkään, kuinka helposti saisivat tehtyä rahaa... - ohimenimutta
Minä en ymmärrä mikä käyetyissä pikkuhousuissa viehätää vaikka mies olenkin mutta eipä mun tarvikkaan ymmärtää. Itse en seksiä ostaisi. Onhan mulla kaksi tervettä kättä ja mielikuvitus jos ei ilmaiseksi saa. olen huomannut että milikuvitus on monesti tehokkaampi keino kuin katsella kuvia tai videoita netistä. esimerkiksi jos nään jonkun miellyttäväb näköisen naisen jossain tilanteesa niin hänet sitten kuvittelen mielessäni ja sitä rataa.. Ei se ole sen vaikeampaa. Kuitenkaan mulla ei ole mitään seksin myymistä vastaan. Kukin tienatkoot omat rahansa siten kuin parhaaksi näkee.
Meni vähän ohi aiheen mut menkööt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810