työhaastattelu

Kuumottaa

Onko täällä muita, jotka olisivat osallistumassa Finnairin rekryissä työhaastatteluun tässä lähipäivinä, viimeistään 15.1? Itsellä on ensi viikolla työhaastattelu ja kuumottaa hirveästi! Olisi kiva, jos täällä olisi muitakin haastatteluun menijöitä, helpottais omaa jännitystä aika paljon😊 ja te, jotka työskentelette jo Finnarilla, minkälaista se työ on ollut alkuaikoina?

9

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdakokohomma

      mikä työ? firmassa on tuhansia hommissa ja sinä sekoilet että mitä työ on ollut? ehkä et ole pätevä edes haastatteluvaiheeseen.

      • Kuumottaa

        Cabin crew-hommiin. Joku vissii heränny vähän väärällä jalalla tai on katkeroitunut omaan elämäänsä noinki paljon, ettei osaa asiallista viestiä kirjottaa :)


      • Hermilä
        Kuumottaa kirjoitti:

        Cabin crew-hommiin. Joku vissii heränny vähän väärällä jalalla tai on katkeroitunut omaan elämäänsä noinki paljon, ettei osaa asiallista viestiä kirjottaa :)

        sulla on vaikeuksia kommunikoida. kirjastonhoitajaksi sovit. älä koita mitään muuta johon tasosi ei riitä


    • JätäVäliinHaastattelu

      Todella typerä kysymys. Minkälaista se työ on ollut? Siis mikä niistä.

    • Kuumottaa

      Nojoo. Ehkä tällä älykkyysosamäärällä on parempi luovuttaa.

      • Aloittajaap

        Hyvä käyttää alotuksen nimimerkkiä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa ku pitää olla noi negatiivisia kaiken suhteen?


      • Elastisen_ikkunanpesijä
        Aloittajaap kirjoitti:

        Hyvä käyttää alotuksen nimimerkkiä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa ku pitää olla noi negatiivisia kaiken suhteen?

        Tai miksi pitää olla niin tyhmä kaiken suhteen kun ei osaa edes työtä mitä hakee, yksilöidä.

        Puupäitä riittää.


    • Tuleva_haastateltava

      Oikea päätös!

    • Ei_Finnairille

      Todella typerä aloituskysymys. Hae vaikka puhelinmyyjäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe